اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

خصوصیات مهم چکش ماسه ساز خرگوشی

انواع چکش ماسه ساز خرگوشی

چکش ماسه ساز خرگوشی و چکش کوبیت 120 به علت داشتن نقاطی با ضخامت کم و این که این نقاط باعث شکست می شود با جنس نایهارد تولید نمی شود . چکش ماسه ساز خرگوشی در در سه نوع فولاد منگنزی ، فولاد منگنزی مولیبدن دار و به صورت سفارشی با جنس فولاد منگنزی مولیبدن دار ویژه قابل تولید است.

چکش ماسه ساز خرگوشی منگنزی

این نوع چکش مانند چکش کوبیت HS10 از جنس فولاد منگنزی می باشد و همانطور که میدانید سایش در فولاد منگنزی پایین می باشد . این نوع از چکش ماسه ساز خرگوشی برای معادن کوهی مناسب می باشد که درصد سیلیس در آن پایین است . این نوع از چکش ماسه ساز خرگوشی همچنین ارزان ترین نوع می باشد و به همین خاطر بسیار معمول است.

چکش ماسه ساز خرگوشی منگنزی مولیبدن دار

این نوع چکش نیز از جنس فولاد منگنزی ساخته می شود با این تفاوت که 0.3 درصد از وزن آن را مولیبدن تشکیل می دهد . این امر باعث می شود سایش در آن به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند و این نوع چکش را برای معادن با سیلیس و سختی بالا مناسب کند . همچنین این چکش برای معادن رودخانه ای که دارای آب می باشد نیز مناسب است.

چکش ماسه ساز خرگوشی منگنزی مولیبدن دار ویژه

این نوع چکش به علت داشتن قیمت بالا به صورت سفارشی و برای کاربرد های خاص مانند معادن سنگ آهن تولید می شود . در آنالیز این نوع چکش به مقدار 0.5 تا 0.7 درصد وزنی مولیبدن وجود دارد که این امر موجب به حداقل رسیدن میزان سایش چکش می شود. در این جا تلاش کردیم تا اطلاعات کاملی را در مورد چکش ماسه ساز خرگوشی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید از این چکش برای خرد کردن سنگ استفاده می شود. این محصول باید قدرت بالایی در برابر سایش داده باشد به همین دلیل در ساخت آن از فلز فولاد و یا آهن استفاده می گردد. اگر در فلز به کار رفته در ساخت این محصول از مولبیدن استفاده شده باشد، مقاومت آن در برابر سایش افزایش پیدا می کند و همین امر بر قیمت محصول اثر می گذارد. برای خرید این چکش تنها به مراکز معتبر مراجعه کنید.

یکی از محبوب‌ترین انواع سنگ شکن‌، سنگ شکن می باشد که در کارخانجات جهت به کار می‌روند. مواد اولیه وارد شده و به ماسه تبدیل می‌شوند. سنگ شکن ماسه ساز در سه نوع مثلثی، راک‌اند‌راک و خرگوشی طراحی و به بازار عرضه می‌گردد. تفاوت این ماسه‌سازها در مقدار ظرفیت خروجی آن‌ها است که ماسه ساز دو طرفه به دلیل ظرفیت ورودی و خروجی بالا، از محبوبیت زیادی نسبت به سنگ شکن‌های ماسه ساز دیگر برخودار است.

یکی از مواد اولیه مهمی که در صنایع معدنی و غیر معدنی مورد استفاده قرار می‌گیرد، شن و ماسه است. برای تهیه شن و ماسه می‌توان از سنگ شکن‌های ثانویه همانند  استفاده کرد و آن‌ها را به ابعاد و اندازه دلخواه رساند. یکی از بهترین دستگاه‌های موجود سنگ شکن ماسه ساز است که در انواع و ابعاد مختلفی در اختیار کارخانه داران عزیز قرار می‌گیرد.

سنگ شکن ماسه ساز خرگوشی چیست؟

این ماسه ساز از نوع سنگ شکن‌های ضربه‌ای و چکش کوبیت HS7 است و دارای یک شقف عمودی است. در فضای داخلی سنگ شکن خرگوشی چکش‌های قرار دارد که سنگ‌ها هنگام برخورد با این چکش‌ها و جداره داخلی خرد می‌شوند. خروجی این مدل زیر 15 میلی‌متر است و اغلب  برای سنگ‌هایی با ابعاد بین 0 تا 6 میلی‌متر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماسه ساز در هر ساعت بین 15 الی 20 تن شن و ماسه را تولید می‌کند.

ماسه ساز خرگوشی را می‌توان دومین فرایند سنگ شکنی دانست که در ورودی آن سنگ‌هایی با اندازه حدود ۴۰ میلی متری وارد می‌شوند و در نهایت با ابعاد پایین‌تر از ۰.۶ میلی متر خارج می‌شوند. این فرایند از آن‌جایی جالب توجه است که عملیات خردایش توسط همین سنگ‌ها صورت می‌گیرد و هیچ ابزار و دیواره دیگری مشابه سنگ شکن‌های ثانویه مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. سنگ‌ها در این روش با سرعت زیاد به‌همدیگر برخورد می‌کنند و در نهایت سندان ماسه ساز خرگوشی که در کنار دیواره واقع شده است، عملیات جمع‌آوری ماسه‌ها و تبدیل کردن به خروجی را برعهده می‌گیرد.

موارد استفاده سنگ شکن ماسه ساز خرگوشی

ماسه ساز خرگوشی یکی از انواع پر استفاده سنگ شکن های ماسه ساز است که برای خرد کردن سنگ‌هایی به کار می‌رود که از دستگاه‌های سنگ شکن ثانویه خارج شده و برای پردازش بعدی آماده می‌شوند. ماسه ساز خرگوشی می‌تواند خروجی سنگ شکن‌های عادی را که از سنگ‌هایی با ابعاد مختلف تشکیل شده است را به عنوان ورودی پذیرفته و آن‌ها را وارد فرایند تهیه شن و ماسه می‌کند. در همین راستا چکش ماسه ساز خرگوشی این سنگ‌ها را به دانه‌هایی با ابعاد ریزتر از ۰.۶ میلی‌متر تبدیل و آماده‌ی تحویل به صنایع مختلف می‌کند. گفتنی است که دستگاه ماسه ساز خرگوشی توانایی خرد کردن سنگ‌هایی با ساختار نرم را دارد و سنگ‌هایی با ابعاد و سختی بیشتر را بهتر است ابتدا وارد سنگ شکن‌های ثانویه کرده و سپس در این دستگاه مورد فرآوردی بعدی قرار داد.

فروش ماسه ساز خرگوشی به‌خاطر گسترده بودن استفاده از شن و ماسه در صنایعی همچون و بتن‌ریزی گسترش پیدا کرده است. مشخصات ماسه ساز خرگوشی نشان می‌دهد که چند مدل چکش ماسه ساز خرگوشی در آن استفاده شده است و لاینرها دارای چه کیفیتی هستند. قیمت ماسه ساز خرگوشی با توجه به همین مشخصات تعیین می‌شود و معمولا به‌دلیل حساس بودن ابعاد خروجی شن و ماسه نهایی، کارفرمایان از بهترین قطعات استفاده کرده و نگهداری و بازبینی‌ّهای لازم را هم در این زمینه انجام می‌دهند.

سندان ماسه ساز خرگوشی

این دستگاه از سندان ماسه ساز خرگوشی تشکیل شده است که وظیفه‌ی مهمی برعهده دارد و آن‌هم هدایت صحیح سنگ‌هایی است که بعد از برخورد به سندان به شن و ماسه تبدیل می‌شوند. کیفیت سندان و شفت ماسه ساز خرگوشی در این زمینه اهمیت بسیار بالایی دارد، چرا که سنگ‌ها در صورت تبدیل نشدن به ابعاد مورد نیاز، از چرخه‌ی خردایش خارج نمی‌شوند. بنابراین حتما باید سنگ‌ها کاملا خرد و ریز شده و به ابعاد مورد نظر که همان پایین‌تر از ۰.۶ میلی متر است برسند. روتور ماسه ساز خرگوشی دارای چکش‌هایی با تعداد مختلف است که باید با فشار و سرعت بالا عملیات چرخش را داشته باشند، تا سنگ‌ها در نهایت به ابعاد مورد نظر برسند.

غلاف شفت ماسه ساز خرگوشی از دیگر قطعات مهم این دستگاه است. در قسمت خروجی شوت خروجی ماسه ساز خرگوشی را داریم که به‌صورت یک قیف خروجی ضد سایش درآمده و می‌تواند دانه‌های شن و ماسه را به پردازش نهایی برساند. شوت میانی ماسه ساز خرگوشی و شوت گلویی ماسه ساز خرگوشی هم باید از کیفیت لازم برخوردار باشند و بنابراین خرید قطعات لازم بعد از دریافت مشاوره کامل یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام شود. سقفی 3/1 ماسه ساز خرگوشی توانایی تنظیم ورودی ماسه ساز خرگوشی را دارد و بسیار از کارخانه داران می‌توانند میزان حجم ورودی خودشان را با این دستگاه بررسی کنند. رودری یا دریچه 2/1 ماسه ساز خرگوشی را هم داریم که ابعاد متفاوتی دارد و باتوجه به لاینز چندوجهی دستگاه می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

تجهیزات سنگ شکن ماسه ساز خرگوشی

شفت ماسه ساز خرگوشی از چندین لاینز چندوجهی تشکیل شده است که عملیات خردایش را بهبود می‌بخشد. چکش‌ ماسه ساز خرگوشی فروش خوبی را تجربه کرده است و به‌دلیل لزوم ایجاد اشکال چندوجهی در ماسه‌ها، حتما باید به قطعات ماسه ساز خرگوشی دقت نظر خوبی صورت گیرد. دستگاه ماسه ساز خرگوشی روند مشخصی دارد و اگر سنگ‌ها در ابعاد مناسب خارج نشوند، این فرایند چندین بار دیگر باید تکرار شود، که هزینه‌ها و زمان اضافی زیادی را روی دست کارفرما خواهد گذاشت.

سرعت برخورد سنگ‌ها در دستگاه ماسه ساز خرگوشی

برند نوین ماسه ساز از شوت گلویی ماسه ساز خرگوشی استفاده کرده است تا مصرف برق به حد بالایی کاهش پیدا کند و به‌همین ترتیب قیمت ماسه ساز خرگوشی هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد. روتور ماسه ساز خرگوشی می‌تواند عملیات چرخش سنگ‌ها را بهبود بخشد و با ایجاد سرعت و شدت بیشتر، خردایش را با کیفیت بهتری روبرو کند. سنگ‌ها با برخورد به همدیگر به قطعات ریزی تبدیل می‌شوند و همین برخوردهای اول که سنگ‌های بزر‌گ‌تری هستند، تعیین کننده ابعاد چندوجهی ماسه‌ها خواهد بود.

خرید سنگ شکن ماسه ساز خرگوشی

برند  با استفاده از سقفی 3/1 ماسه ساز خرگوشی، در کنار کنترل کردن میزان ورودی مجاز به دستگاه، حجم زیادی از ماسه‌ها را به درون قیف خروجی می‌برد و بدین ترتیب کمترین میزان از دست رفتن مواد اولیه را در دستگه خواهیم داشت. روبند روتور 18/1 ماسه ساز خرگوشی هم سبب می‌شود که کارایی در طول سال‌های طولانی استفاده همچنان حفظ شود و عمر این ستاره ماسه ساز خرگوشی بیشتر شود.

استفاده از رودری یا دریچه 2/1 سنگ شکن ماسه ساز خرگوشی هنگامی که سرعت بالا برخوردها باعث ضربه خوردن و سایش دستگاه می‌شود، بسیار حیاتی است و همه‌ی این قطعات اضافه در آینده تاثیر خوب خودشان را نشان خواهند داد. یکی از نکات حیاتی که باید به آن توجه کنیم این است که مواد اولیه‌ای که به دستگاه وارد می شوند، ممکن است اندازه موردنظر را نداشته باشند و به‌همین دلیل ضربات سهمگینی به ماسه ساز خرگوشی وارد می‌شود. برند نوین ماسه ساز برای جلوگیری از این روند، از غلاف شفت ماسه ساز خرگوشی استفاده می‌کند تا صرفا سنگ‌های نرم اجازه ورود به دستگاه را داشته باشند و بدین ترتیب روتور ماسه ساز خرگوشی هم آسیب چندانی نمی‌بیند.

جلوگیری از استهلاک بیش از حد ماسه ساز خرگوشی

ضربه گیر سنگ شکن ماسه ساز خرگوشی می‌تواند با ایجاد یک لایه درونی، ضربات وارد شده به شوت گلویی ماسه ساز خرگوشی را کاهش دهد و به همین ترتیب شوتی خروجی از می‌تواند خروجی را با بهترین کیفیت به بخش قیف خروجی دستگاه هدایت کند.