اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

بلاک اینستاگرام خود را با چند روش سریع و آسان برطرف کنید

حتماً بسیاری از شما به دلایل مختلف توسط اینستاگرام مسدود یا بلاک شده‌اید. در این مقاله می‌خواهیم روش‌های مختلف ساده و سریعی را به شما آموزش دهیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از شر انواع بلاک در اینستاگرام خلاص شوید.

این روش‌ها در 99 درصد موارد موفق بوده و مشکل مسدودسازی را حل می‌کند. به عبارتی از 10 کاربر، 9 نفر توانسته‌اند مشکل بلاک اینستاگرام خود را به روش‌های زیر حل کنند؛ بنابراین، اگر یک روش برای شما کار نمی‌کند، همه روش‌ها را امتحان کنید. ناگفته نماند که این روش‌ها بسیار ساده هستند و می‌توان آن‌ها را به‌سرعت انجام داد و البته در اکثر مواقع برای آزاد کردن قفل نیازی به تست همه آن‌ها نیست. این روش‌ها برای هر نوع مسدودسازی اعم از مسدود کردن، فالو کردن، لایک کردن، نظر دادن و منشن کردن مؤثر است.

انواع بلاک در اینستاگرام

1– بلاک شدن موقتی: این نوع بلوک رایج‌تر است و به‌سرعت منقضی می‌شود؛ یعنی چند ساعت تا 24 ساعت بیشتر طول نمی‌کشد. در ادامه نحوه رفع این نوع انسداد را به شما خواهیم گفت.

2– قفل با تاریخ انقضا (زمان مشخص): این نوع قفل تاریخ انقضای خاصی را به شما می‌دهد و به شما می‌گوید که قفل شما دقیقاً چه زمانی برطرف می‌شود. روشی که در زیر برای شما توضیح خواهیم داد بعید است موفق شود. بهتر است منتظر اجازه آن و انقضای مدت انسداد باشید. البته گاهی اوقات می‌توانید موفق شوید، اما شانس آن بسیار کم است.

3- قفل بدون تاریخ انقضا: این بدترین نوع قفل است. ازآنجایی‌که بلوک منقضی نمی‌شود، ممکن است از چند ساعت تا دو هفته طول بکشد. برخی از روش‌های مسدود کردن می‌توانند برای این نوع مسدود کردن مفید باشند، اما اگر می‌خواهید صبر کنید تا زمان منقضی شود، ممکن است تا دو هفته طول بکشد.

اکنون‌که با انواع بلاک در اینستاگرام آشنا شدید و می‌دانید که امکان رفع این نوع بلاک‌ها وجود دارد، بیایید با روش‌های مختلف رفع انسداد اینستاگرام آشنا شویم و سعی کنیم بلاک ID خود را حذف کنیم.

روش اول: ارسال یک ایمیل به اینستاگرام

قبلاً در این مورد صحبت کرده‌ایم، اما اجازه دهید دوباره بگوییم که وقتی این روش را آزمایش کردیم، متوجه شدیم که احتمالاً موفق خواهد بود. درخواستی را به اینستاگرام ارسال کنید تا در صورت ظاهر شدن پیام بلاک بتوانید به‌صورت دستی حساب اینستاگرام خود را تأیید کنید. شما باید این کار را انجام دهید حتی اگر لایک ها و نظرات را حدس می‌زنید، قلدری می‌کنید یا اسپم می‌کنید.

همان‌طور که قبلاً گفتیم، اینستاگرام در حال سرکوب ربات‌ها است و زمانی که درخواست بررسی دستی یا گزارش باگ را ارسال می‌کنید، باید مطمئن شوید که به اینستاگرام اطلاع دهید که یک ربات نیستید، بلکه یک شخص واقعی هستید. اگر در 12 ساعت اول قفل را باز نکردید، لطفاً پیام را دوباره ارسال کنید. شما می‌توانید به تعداد دلخواه درخواست ارسال کنید. گاهی پیام اول یا دوم را نادیده می‌گیرند؛ بنابراین، بهتر است چندین بار درخواست تأیید دستی ارسال کنید.

با این روش میزان موفقیت آن لاک یا آن لاک تقریباً 50 درصد است و تقریباً کارآمد است. گاهی اوقات گزینه‌ای برای ارسال دستی درخواست بازبینی در صورت مسدود بودن آن ندارید، اما می‌توانید به تنظیمات > راهنما > گزارش مشکل بروید و توضیح دهید که نمی‌توانید لایک کنید یا دنبال کنید و نمی‌دانید چرا این اتفاق افتاده است. این به این دلیل است که شما کار اشتباهی انجام نداده‌اید. این بسیار سریع و آسان است و یکی از مؤثرترین راه‌ها برای باز کردن قفل است. مخصوصاً برای کسانی که واقعاً کار اشتباهی انجام نداده‌اند.

دوم: تأیید صحت 2 مرحله‌ای را فعال کنید

همان‌طور که قبلاً گفتیم، باید از اینستاگرام به‌صورت دستی استفاده کنید و از استفاده خودکار خودداری کنید، همه برنامه‌های مختلف و ابزارهای خودکار را حذف کنید و رمز عبور IG خود را تغییر دهید. حتی برنامه‌ها و ابزارهای قابل‌برنامه‌ریزی را می‌توان مسدود کرد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم ازاین‌گونه برنامه‌ها استفاده نکنید و از قابلیت‌های برنامه‌نویسی اینستاگرام خود استفاده کنید.

بهترین راه برای فهمیدن اینکه آیا تمام دسترسی‌ها را حذف کرده‌اید یا خیر، فعال کردن احراز هویت دومرحله‌ای است. بسیاری از کاربران از این گزینه اطلاعی ندارند. وقتی این گزینه احراز هویت دومرحله‌ای را روشن می‌کنید، به اینستاگرام می‌گویید که از برنامه‌های شخص ثالث یا ابزارهای دیگر استفاده نمی‌کنید. این امر سلامت و امنیت حساب شمارا بهبود می‌بخشد. با فعال کردن این گزینه، مسدودیت شما بلافاصله رفع خواهد شد؛ اما اگر این اتفاق نیفتد، قطعاً از بروز حوادث مشابه و مسدودسازی مجدد در آینده جلوگیری می‌شود.

راه سوم: تغییر بیو

بیو را بازنویسی کنید و اگر لینکی در بیو دارید آن را از بیو حذف کنید. این روش اخیراً توسط یکی از دوستان استفاده‌شده است و ازآنجایی‌که روش مناسبی است دلیلی ندارد که آن را امتحان نکنید. وجود لینک در بیو احتمال مسدود شدن را افزایش می‌دهد و دامنه عملکرد شمارا کاهش می‌دهد. اگر روش‌های دیگری را که نیاز به استفاده مکرر دارد دنبال می‌کنید/ دنبال می‌کنید یا امتحان می‌کنید، حتماً از گذاشتن لینک در بیو خودداری کنید.

دیجی فالوور

روش 4: اینستاگرام را حذف و دوباره نصب کنید

اپلیکیشن اینستاگرام را از تلفن همراه خود حذف کرده و مجدداً نصب کنید. با این کار کوکی‌ها، کش و هر چیزی که اینستاگرام ثبت کرده است پاک می‌شود. با این کار توانستیم انسداد موقت را برطرف کنیم. بسیاری از کاربران انجمن‌ها و انجمن‌های اینترنتی نیز اذعان داشتند که این روش برای آن‌ها مفید بوده است. ازآنجایی‌که این روش نیز بسیار ساده است، توصیه می‌کنیم این کار را انجام دهید.

روش 5: به‌جای وای فای خانگی از اینترنت موبایل استفاده کنید

اینترنت موبایل خود را به شبکه موبایل/4G تغییر دهید. هنگام استفاده از IP احتمال مسدود شدن اینترنت خانه و وای فای در اینستاگرام بیشتر از استفاده از اینترنت همراه 4G است. اگر به این دلیل است که مسدود شده‌اید، می‌توانید فوراً با تغییر شبکه و استفاده از داده تلفن همراه، انسداد را برطرف کنید.

روش ششم: از گوشی دیگری وارد اینستاگرام شوید

می‌توانید یک‌قدم جلوتر رفته و تلفن همراهی را که استفاده می‌کنید تغییر دهید. ورود به‌حساب اینستاگرام خود از طریق تلفن همراه یا تبلت دیگر یا حتی از طریق رایانه می‌تواند به شما در رفع انسداد اینستاگرام کمک کند. سرعت آن لاک بدون انقضا و انسداد موقت به این روش و روش قبلی بسیار بالاست.