اخبار عمومی

جایگاه شورای آموزش و پرورش تقویت شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، غلامحسین مهران‌پور ظهر سه شنبه در نشست شورای اداری آموزش و پرورش دیلم اظهار داشت: فعال بودن آموزش و پرورش باعث رشد و توسعه جامعه می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: آموزش و پرورش باید به گفتمان و دغدغه ملی تبدیل شود و از تمام ظرفیت‌های ملی، منطقه‌ای و حتی محله‌ای برای ارتقا آموزش و پرورش استفاده شود.

وی افزود: نقش و جایگاه شورای آموزش و پرورش تقویت شود تا بتواند با حداکثر اختیارات در امر تعلیم و تربیت آینده‌سازان کشور موفق‌تر باشد.

مهران‌پور ادامه داد: قطعاً اگر خواستار آموزش و پرورش پویا و فعال هستیم باید با بسیج امکانات در این راستا گام برداریم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: خوشبختانه در دولت سیزدهم و چند ماه اخیر جذب بیش از هزار و ۵۰۰ نفر نیروی انسانی، ساخت چندین مدرسه، توجه به زیرساخت‌های ورزش دانش‌آموزی، اختصاص تجهیزات و امکانات و… که این مهم نشان از توجه ویژه دولت به حوزه آموزش و پرورش است.

مهران‌پور افزود: طرح رتبه‌بندی که سال‌ها مسکوت مانده بود، در دولت سیزدهم به مرحله اجرا در آمد که این مهم گامی بزرگ در حوزه معیشتی و تکریم قشر فرهنگیان از سوی دولت سیزدهم بوده است.

مدارس دیلم مهیای استقبال از دانش آموزان است

مدیر آموزش و پرورش دیلم در این نشست گفت: با بسیج تمام امکانات و ظرفیت خود مهیای استقبال از دانش‌آموزان در مهرماه هستیم.

حسین رمضانی افزود: خوشبختانه با تلاش مجموعه و همکاری مجموعه دبیران و آموزگاران در حوزه ابتدایی و متوسطه اول کلاس بدون معلم نداریم و در اندک دروس متوسطه دوم نیز تا شروع آنلاین این نقیصه برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: همه کتب درسی بسته‌بندی شده و جهت توزیع در اختیار مدارس قرار گرفته است.