اخبار عمومی

هویت‌بخشی و تقویت خلاقیت دانش‌آموزان مهم‌ترین رسالت معلمان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سجاد گلی شامگاه شنبه در همایش آموزشی «دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری و دیرآموزان» که با حضور معلمان دوره ابتدایی برگزار شد، خاطرنشان کرد: کار معلم تنها در انتقال مسائل علمی خلاصه نمی شود. و ارتقای سطح علمی دانش آموزان. : دوره ابتدایی به عنوان منبع تحول و خلاقیت نیازمند توجه نهادهای ذیربط در حوزه آموزش و پرورش است.

وی به نقش اصلی معلمان اشاره کرد و گفت: تربیت نیروی کار اثربخش نقش معلمان برای هویت بخشیدن به نسل کنونی در جامعه فردا است و نتیجه فعالیت های آموزشی و پرورشی باید در قالب یک تربیت موثر ظاهر شود. منابع انسانی.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین بر نقش مثال زدنی معلمان در ذهن دانش آموزان تاکید کرد و افزود: معلمانی که وظیفه هدایت نیروی انسانی را بر عهده دارند به عنوان سرمایه اصلی کشور وظیفه مهم سازندگی را بر عهده دارند. شخصیت و جهت گیری در جامعه .

گلی بر اهمیت تعامل خانه و مدرسه در تحقق اهداف آموزشی و تربیتی تاکید کرد و گفت: دانش آموزان زمانی آموزش موفق را تجربه می کنند که مشارکت و همکاری همه جانبه بین عوامل مختلف آن وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر ارتقای مهارت های حرفه ای معلمان برای برخورد موثر با ابعاد مختلف فرآیند یاددهی و یادگیری، ادامه داد: بی شک در میان عوامل تربیتی، نقش خانه و مدرسه بیش از سایرین و عوامل آموزشی و تربیتی تعیین کننده است. مدارس بیشتر و بیشتر وجود دارد گرفتن این ارتباط در حال تلاش است.