اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

هزینه شارژ کارتریج لیزری با مواد اولیه اورجینال

فرآیند پر کردن جوهر و کارتریج های تونر پرینترهای لیزری و جوهرافشان برای استفاده مجدد، شارژ کارتریج نامیده می شود. گاهی اوقات به دلیل استفاده مداوم از کارتریج، برخی از قطعات نیاز به تعویض دارند. شارژ کارتریج لیزری دستگاه پرینتر و کپی توسط تکنسین های مجرب تجهیزات اداری انجام می شود. هنگام شارژ کارتریج، سلامت اجزای کارتریج نیز بررسی می شود. که در صورت نیاز می توان آن ها را تعویض کرد. اکنون که با مفهوم شارژ کارتریج آشنا شده اید در ادامه این مطلب با ما همراه ما باشید تا هزینه شارژ کارتریج لیزری در محل با مواد اورجینال را به شما توضیح دهیم.

شارژ کارتریج لیزری در محل چه ویژگی هایی دارد؟

  • برای شارژ کارتریج لیزری خود در محل دیگر برای حمل دستگاه خود هیچ مشکلی نخواهید داشت
  • بیرون آوردن دستگاه کپی از داخل سازمان یا شرکت می تواند آسیب های جدی و خطرناکی به دستگاه در حین جابه جایی وارد کند. به این ترتیب علاوه بر شارژ باید هزینه تعمیرات را نیز پرداخت کنید
  • اگر دستگاه را به مرکز تعمیرات ببرید به این معنی است که دستگاه کپی یا پرینتر شما چند روز در دسترس شما نخواهد بود. البته شارژ کارتریج زمان بر نیست، اما باید دستگاه شما در نوبت بماند زیرا دستگاه های دیگر در این مرکز برای شارژ کارتریج وجود دارند که باید در نوبت بمانید. لذا توصیه می شود از خدمات شارژ کارتریج لیزری در محل برای خود استفاده کنید

اهمیت شارژ کارتریج در محل در ساختمان های اداری که ده ها دستگاه کپی و پرینتر در حال استفاده دائمی هستند، آشکارتر می شود. تمام شدن تونر در این دستگاه ها یکی از رایج ترین مشکلات در سازمان ها و ارگان ها است. وقتی جوهر دستگاه پرینتر و کپی تمام می شود دیگر این دستگاه ها قادر به چاپ کردن نیستند. در این شرایط شرکت های خدماتی با شارژ مجدد کارتریج های لیزری در محل این مشکل را برای همیشه حل کرده اند. هزینه شارژ کارتریج لیزری مناسب تر از هزینه خرید کارتریج است.

کیفیت چاپ بعد از شارژ کارتریج لیزری

کیفیت چاپ به نوع تونر مورد استفاده در هنگام شارژ پرینتر لیزری بستگی دارد. بسیاری از برندهای بی کیفیت در بازار وجود دارند که اصلاً کار نمی کنند. همیشه از تونرهای با کیفیت اصلی و اورجینال استفاده کنید تا از مشکل کاهش کیفیت چاپ جلوگیری کنید. خدمات شارژ کارتریج لیزری دستگاه کپی و پرینتر توسط تکنسین های متخصص ارائه می شود. این سرویس تضمین شده و دارای گارانتی است و به شرط اورجینال بودن تونرها به مشتریان عزیز ارائه می شود. کیفیت چاپ با شارژ کارتریج لیزری توسط مواد اولیه اورجینال به هیچ وجه افت نخواهد کرد. توجه داشته باشید که برند روی بدنه کارتریج اصلی حک شده است. اگر مشخصات کارتریج روی لیبل چسبی درج شده است، در تقلبی بودن کارتریج  شک نکنید.

کارتریج لیزر چقدر عمر می کند؟ چند بار امکان شارژ کردن کارتریج وجود دارد؟

پس از یک مدت استفاده کارتریج ها فرسوده می شوند و باید آن ها را عوض یا شارژ کنید. در بیشتر موارد، قطعات کارتریج پس از 4 تا 5 بار شارژ مجدد، فرسوده یا آسیب می بینند، که می تواند به چاپگر شما آسیب برساند. پس هر کارتریج لیزری را بیشتر از 4-5 نمی توان شارژ کرد. گاهی اوقات مشاهده می شود که برخی از کارتریج ها را نمی توان پس از یک بار استفاده دوباره شارژ کرد زیرا قطعات آنها فرسوده شده است. بهتر است از متخصصی که کارتریج شما را شارژ می کند بخواهید در صورت لزوم سلامت قطعات کارتریج را بررسی کند.

هزینه شارژ کارتریج لیزری

هزینه شارژ کارتریج  لیزری برای انواع دستگاه های کپی متفاوت است. بسته به مدل دستگاه کپی شما، هزینه شارژ کارتریج لیزری متفاوت است. یکی از عوامل تعیین کننده در هزینه شارژ کارتریج لیزری، کیفیت تونر و جوهر مورد استفاده برای شارژ مجدد کارتریج های لیزری است. هزینه شارژ کارتریج لیزری توسط تکنسین های با تجربه بسیار مقرون به صرفه تر از شرکت های دیگر است. با مقایسه قیمت و کیفیت شما نیز به مرور زمان به این تصمیم خواهید رسید و یکی از مشتریان همیشگی ما خواهید شد. امروز خرید یک کارتریج بسیار گران خواهد بود. به همین دلیل در هنگام خرید دستگاه کپی روی تمامی قطعات از جمله کارتریج آن باید دقت کنید.

خدمات شارژ کارتریج تهران پرینتر

  • استفاده از پود شارژ بسیار با کیفیت و درجه یک اورجینال
  • گارانتی کارتریج شارژ شده تا پایان دوره استفاده
  • سرویس کارتریج و بررسی وضعیت سایر قطعات استفاده شده در کارتریج
  • داشتن تیم فنی و حرفه ای در زمینه شارژ کارتریج لیزری و جوهر افشان
  • رعایت کردن اصول و استانداردهای فنی مورد نیاز برای شارژ کارتریج

چگونه تشخیص دهیم کارتریج تعویض شده اورجینال است

  • مهمترین ویژگی کارتریج اورجینال آرم حک شده روی آن است. وقتی کارتریج لیزری را شارژ می کنید، به دنبال نماد پشت جعبه کارتریج بگردید. این علامت وضعیت دستگاه را نشان می دهد که نمی توان آن را پاک کرد.
  • کیفیت بسته بندی کارتریج نشان دهنده اصالت محصول است. قبل از شارژ کارتریج لیزری یا تعویض کارتریج به بسته بندی آن توجه کنی
  • حتما موقع شارژ به هولوگرام کارتریج توجه کنید. هولوگرام باید کاملا براق باشد. کلمه OK به وضوح در هولوگرام قابل مشاهده و مشخص باشد.
  • اگر یک برنامه اسکنر در گوشی هوشمند خود دارید. هولوگرام را اسکن کنید. تمام ویژگی های کارتریچ به طور کامل پس از اسکن آشکار می شود.

کارتریج لیزری از چه قطعاتی تشکیل شده است

قطعات این کارتریج های لیزری شامل درام، آهنربا و فوم هستند که هر کدام از این قطعات طول عمری دارند و پس از حدودا چاپ 2000 برگه باید تعویض شوند. درام بیشترین تاثیر را روی کیفیت چاپ دارد (حتی اگر با تینر باکیفیت کارتریج را شارژ کرده باشید) باید درام را تعویض کنید. در زیر دلایل کلی تعویض درام را توضیح می دهیم:

  • کیفیت پایین برگه های چاپ شده

ممکن است برای اولین بارکه کارتریج خود را شارژ می کنید و در این مرحله انتظار تعویض درام را نداشته باشید، اما باید توجه داشته باشید که برای اولین بار کارتریج اصلی باید تعویض شود. طبیعتا به دلیل استفاده قطعات آن قدیمی شده و نیاز به تعویض دارد.

  • آسیب دیدن درام

در برخی موارد مشخص شده است که کاربران از کیفیت چاپ راضی نیستند. در برخی موارد دیگر مشخص شده است که در هنگام چاپ نهایی خطوط عمودی و افقی در کاغذ دیده می شود که یکی از مواردی است که کارتریج درام نیاز به تعویض دارد. اگر شما عزیزان برگه هایی که در سربرگ آن ها سوزن یا منگه وجود داشته باشد، با این کار باعث وارد شدن آسیب جدی به کارتریج خود می ‌شوید. پس لازم است حتما به این نکته توجه کنید.

بعد از شارژ کردن کارتریج لیزری چه مشکلاتی احتمال دارد ایجاد شود

اگر شما کارتریج خود را شارژ کردید و پرینت برگه ها همچنان کم رنگ یا دارای خطوط افقی و عمودی روی برگه ها باشد. در این زمینه کارشناسان ابتدا قطعه را سرویس می کنند و سپس در صورت عدم امکان تعمیر توسط سرویس اقدام به تعویض می کنند. پس از انجام سرویس یا تعویض این قطعه، کیفیت چاپ بهتری را مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است تکنسین های این مجموعه برای سرویس شارژ کارتریج در محل شما با داشتن قطعات مجهز به محل شما اعزام می شوند و در صورت نیاز با همکاری شما این قطعه را تعویض خواهند کرد.