عکس‌| لطف بزرگ پرسپولیس به رقبا؛ مازادهایی که ستاره شدند!

به گزارش خبرگزاری خبر فوری؛ پرسپولیس این روزها شرایط خوبی ندارد و وارد یک بحران جدی شده است. سرخپوشان پایتخت از ۹ بازی آخر خود تنها ۹ امتیاز کسب کرده‌اند و فقط یک بار به پیروزی رسیده‌اند. در این بین درخشش چند بازیکن سابق پرسپولیس هم باعث شده انتقادات از کادر فنی این تیم افزایش یابد.

عکس‌| لطف بزرگ پرسپولیس به رقبا؛ مازادهایی که ستاره شدند!

نفراتی چون رامین رضاییان، مهدی عبدی و رضا اسدی در مقاطع مختلف به دلیل عملکرد نامناسب از سوی کادر فنی پرسپولیس در لیست مازاد قرار گرفتند و این تیم را ترک کردند. با این حال این نفرات در تیم‌های جدیدشان احیا شده‌اند و در بین موثرترین بازیکنان لیگ قرار دارند. رضا اسدی که در پرسپولیس عملکرد خوبی نداشت، پس از تغییر پست در تراکتور احیا شد و این فصل ب زدن ۷ گل برای سپاهان آقای گل لیگ است. مهدی عبدی هم ابتدای فصل در لیست مازاد قرار گرفت و تا اینجای فصل با زدن ۵ گل برای تراکتور از کل فصل قبل که یک گل زده بود آمار بهتری دارد.

مورد رامین رضاییان اما از همه عجیب‌تر است. او نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ویکم به پرسپولیس برگشت و با ۴ پاس گل از خوب‌های این تیم بود ولی خرید دانیال اسماعیلی‌فر از سپاهان و مصاحبه جنجالی رضاییان در برنامه فوتبال برتر باعث شد یحیی تمایلی به حفظش نشان ندهد تا او به سپاهان برود.

بیشتر بخوانید:

۲۵۸ ۲۵۸