اخبار عمومی

مسدود شدن مسیر شمال به شرق سه راه حافظیه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، عادل سلیمانی اظهار کرد: پیرو مصوبه شورای ترافیک مبنی بر اصلاح هندسی سه راه حافظیه در بلوار شهید بهشتی و ابلاغ این مصوبه از سوی معاونت ترافیک و حمل و نقل شهرداری به منطقه یک، این اصلاح هندسی در مدت ۲ روز از سوی معاونت عمران و اداره ترافیک منطقه یک اجرا شد.

وی افزود: بر اساس این مصوبه و اصلاح هندسی صورت گرفته مسیر شمال به شرق در بلوار شهید بهشتی (ورودی حافظیه) مسدود شده است.

شهردار منطقه یک کلانشهر کرمانشاه تصریح کرد: این اقدام باعث حرکت روان‌تر مسیر شمال به جنوب و بلعکس خواهد بود و شهروندان برای ورود به حافظیه می‌توانند از دو مسیر میدان سپاه پاسداران و دوربرگردان درب بیمارستان شهدا اقدام کنند.

سلیمانی با بیان اینکه عملیات ایمن سازی اصلاح هندسی با استفاده از استوانه، گل میخ، کاشن تاک و تابلو ظرف مدت یک روز اجرا شده است، گفت: اکنون چراغ راهنمایی این تقاطع از سه به دو فاز تغییر پیدا کرده و باعث تسهیل در تردد و کاهش زمان سفر خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین کوچه روبروی سه راه حافظیه نیز بنابر درخواست مکرر اهالی این کوچه و اعلام نظر پلیس راهور مبنی بر پر تصادف بودن این نقطه مسدود شده و شهروندان برای ورود به محدوده خیابان ۲۲ بهمن، می‌توانند از سی‌متری اول استفاده کنند.

شهردار منطقه یک کرمانشاه با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته در این اصلاح هندسی از سوی نیروهای عمران منطقه و بدون استفاده از پیمانکار صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: برای این اصلاح هندسی بیش از ۱۵۰ متر طول جدول استفاده شده، همچنین برای تردد بهتر شهروندان، دوربرگردان شرق به غرب نیز در ورودی سه راه حافظیه احداث شده است.

سلیمانی در پایان تاکید کرد: با توجه به احداث این مثلثی در سه راه حافظیه، عملیات کاشت چمن و گل‌های فصلی بزودی از سوی فضای سبز منطقه یک اجرا خواهد شد.