اقتصادیکسب و کار خبر فوری

مقایسه پنجره وین تک و هافمن، شرکت فراوین تولید کننده پنجره upvc

 وقتی در یک بازار برند های مختلفی رقابت نزدیک با یکدیگر داشته باشند، انتخاب دشوار می شود. حتما برای تولید کنندگان ساختمانی یا افرادی که به دنبال بازسازی ساختمان خود هستند، انتخاب بین برند های تولید درب و پنجره دوجداره دشوار است. در این مقاله با مقایسه ویستابست وین تک هافمن، قصد داریم به شما کمک کنیم که بهترین پروفیل یو پی وی سی ممکن برای تولید درب و پنجره مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

مقایسه ما در مورد قیمت، تایخچه کاری هر شرکت، تنوع محصولات و گواهی نامه های بین المللی هر کدام است. با این حال توجه کنید که محصولات نهایی، یعنی درب و پنجره های یو پی وی سی، فقط با نوع پروفیل شناخته نمی شوند. هر کدام از این مواد اولیه باید چند مرحله مهم و فنی را پشت سر بگذارد تا به مصرف نهایی برسد. به همین دلیل علاوه بر انتخاب یک پروفیل مناسب باید به فکر تولید کننده درب و پنجره دوجداره مناسب و حرفه ای هم باشید.اگر قصد خرید پنجره هافمن در تهران و البرز دارید با مشاورین حرفه ای ما تماس بگیرید

مقایسه ویستابست وین تک هافمن در مورد کیفیت پروفیل ها

شرکت های دیگری هم جز این سه مورد کار تولید پروفیل های پلی وینیل کلراید را انجام می دهند. با این حال به نظر می رسد که سه برند مذکور مورد شناخت بیشتری هستند. باید گفت که در مقایسه وین تک و هافمن، خیلی از سازندگان، کیفیت وین تک را بالاتر می دانند. همین طور از نظر شباهت ساختار کلی هم باید گفت جدا از اصل شکل این پروفیل ها که سطح مقطع بسیار شبیهی دارند، پروفیل های وین تک و هافمن نسبت به ویستابست شکل نزدیک تری دارند.

هر سه این شرکت ها از مواد اولیه پلیمری با کیفیت بالا استفاده می کنند. با این حال خوب است بدانید که مدت زمان فعالیت اقتصادی شرکت وین تک نسبت به دو مورد دیگر طولانی تر است. این شرکت که مرکز آن در کشور ترکیه می باشد، نزدیک به نیم قرن تجربه کار در حوزه پلیمر ها و البته تولید محصولات ساختمانی یو پی وی سی دارد. ویستابست و هافمن در مقابل، تحت لیسانس شرکت های آلمانی می باشند و کیفیت این پروفیل ها نیز کاملا قابل قبول است.

حوزه فعالیت های شرکت وین تک

شرکت وین تک همان طور که گفتیم سابقه زمانی بالایی در حوزه های اقتصادی مختلف دارد. این گروه کار خود را در کشور ترکیه با تولید کفه های لاستیکی کفش شروع کرد. طی این نیم قرن گذشته، آن ها کار اقتصادی را در چند زمینه دیگر توسعه دادند. به طور مثال وین تک 8 کارخانه تولید پروفیل یو پی وی سی و محصولات شبیه آن در کشور های مختلف دارد. کشورهای ایران، ترکیه، روسیه اوکراین و چند مورد دیگر از جمله آن ها هستند. این شرکت صاحب کارخانه های سیمان سازی و سرمایه گذاری در حوزه برق و انرژی نیز می باشد. به همین دلیل از نظر تجاری به خوبی توانسته جایگاه محکمی در بازار پروفیل ایران و جهان داشته باشد.

محصولات تولیدی شرکت ویستابست

شرکت ویستابست دارای کارخانه ای در ایران است. این شرکت اولین گروهی است در ایران که گواهی تایید کیفیت از شرکت آلمانی رال دریافت کرده است. البته در مقایسه ویستابست وین تک هافمن باید گفت که همه این شرکت ها در نهایت توانسته اند گواهی مذکور را به دست بیاورند. همین طور باید اشاره کنیم به گواهی ایزو 9001 که توسط کارخانه های وین تک و هافمن کسب شده اند.به طور کلی قیمت پنجره دوجداره وین تک و هافمن در یک رنج قرار دارد

گواهی های بین المللی شرکت هافمن

همان طور که بالاتر گفتیم، شرکت هافمن گواهی تایید کیفیت از گروه آلمانی رال یا همان RAL را اخذ کرده است. پروفیل های یو پی وی سی تولیدی این شرکت دارای گواهی ایزو 9001 سال 2015 می باشند. گروه هافمن همچنین گواهی تایید کیفیت از موسسه SKZ آلمان را نیز دارد. توجه کنید که در مقایسه ویستابست وین تک هافمن باید گفت که محصولات تولیدی همه این شرکت ها دارای تاییدیه انواع آزمایش های مختلف هستند. به عنوان مثال آزمایش تغییر شکل زیر دمای 150 درجه، بررسی جوش و زوایای پروفیل، آزمایش نوع مواد اولیه و تست های استاندارد را گذرانده اند.

خرید درب و پنجره دوجداره از بهترین برند های یو پی وی سی

بالاتر نیز توضیح دادیم، کیفیت نهایی درب و پنجره یو پی وی سی، فقط به نوع ماده اولیه مربوط نیست. ممکن است شما بهترین نوع پروفیل را خریداری کنید، اما طراحی و ساخت با رعایت نکات فنی و استفاده از ماشین آلات مخصوص صورت نگیرد. در این صورت فقط پول شما برای خرید متریال خوب هدر رفته است. از طرفی بعد از تولید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، باید این محصولات را در ساختمان نصب کرد. خود نصب کردن دارای چند مرحله مثل اندازه گیری و قالب سازی، آماده سازی، انتقال و در نهایت نصب می باشد. تمام این مراحل باید توسط افرادی که تجربه و مهارت کافی در این مورد دارند جلو برود.

سوالات متداول راجع مقایسه ویستابست وین تک هافمن

گران ترین پروفیل موجود در بازار یو پی وی سی ایران از کدام برند است؟
در مقایسه قیمت ویستابست وین تک هافمن باید گفت که معمولا پروفیل های ویستابست نسبت به برند های دیگر گران تر تمام می شود. وین تک و هافمن دارای اختلاف قیمتی کمتری هستند، اما به دلیل کیفیت بالاتر وین تک، این برند نیز معمولا گرانتر از پروفیل های هافمن است.

پروفیل های یو پی وی سی وین تک و هافمن دارای کدام گواهی های بین المللی می باشند؟
این شرکت ها گواهی های ایزو 9001 و البته گواهی از موسسه RAL آلمان دارند.

کیفیت درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی به په عواملی بستگی دارند؟
علاوه بر نوع و کیفیت متریال پروفیل، درب و پنجره دوجداره باید به خوبی طراحی، ساخته و نصب شوند. اخلال در هر کدام از این مراحل می تواند نتیجه نهایی را تحت تاثیر قرار دهد.