اخبار ورزشی

انتقاد شدید یک روحانی از جواد خیابانی؛ بی‌انصاف!

کارشناس روحانی یک برنامه تلویزیونی به بخش‌هایی از حرف‌های اخیر جواد خیابانی در برنامه «مهلا» اشاره و انتقاد خود را این‌گونه آغاز کرد: « قلبم سوخته و جگرم آتش گرفته و اگر نگویم سبک نخواهم شد. حسین بن علی (ع) برای پرپایی دولت و نشاندن صالحین بر امور، انقلاب می‌کند و خون می‌دهد، بعد یک عده می‌آیند به نام حسین برنامه می‌گذارند و ذاکر سیدالشهدا مجری می‌شود و مهمان دعوت می‌کنند. مهمان هم تاکید هم می‌کند صحبت‌هایم سانسور نشود! یعنی می‌خواهد در ضمیر ناخودآگاه مخاطب این ذهنیت را بکارد که من که خودم صداوسیمایی هستم، می‌دانم چنین چیزی وجود دارد!

این روحانی با انتخاب بخشی از صحبت‌های جواد خیابانی که در برنامه محمدحسین پویانفر گفته بود «چه کسی گفته امام حسین (ع) برای جمهوری اسلامی است؟»، ادامه داد: «بی‌انصاف! خب نوجوانی که نشسته پای این برنامه با خودش فکر می‌کند یک عمر بی‌دلیل به او گفته‌اند به برکت انقلاب و خون شهدا و نفس قدسی امام بود که مجالس حسین بن علی رونق گرفت. اگر می‌گویی سال 56 من کتل امام حسین (ع) را بلند می‌کردم خب بگو در همان رمضان آن سال شب شهادت امام علی(ع) همسر شاه در شیراز در جشن هنر یک نمایش برهنه از مجارستان اجرا کردند.»

258 258

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.