بهترین راهکار لیفت صورت

در زیبایی‌شناسی و فاکتورهای تعیین‌کننده زیبایی، چهره و صورت مهم‌ترین قسمت بدن هر فرد است. داشتن پوستی زیبا و بدون چین‌وچروک آرزوی همه است؛ اما پوست و صورت انسان در اثر عوامل مختلفی آسیب‌دیده و زیبایی دوران جوانی خود را از دست می‌دهد. پوست صورت در اثر پیری، کم‌آبی، تغذیه نامناسب و آلودگی‌های مربوط به آب‌وهوا شادابی و طراوت اولیه خود را از دست می‌دهد. در این مقاله می‌خواهیم در مورد لیفت صورت و انواع روش‌های مختلف و به‌روز لیفت پوست صورت آشنا شویم. با ما همراه باشید.

با الماسی به نام کلاژن آشنا شوید

کلاژن یکی از پروتئین‌هایی که به‌وفور در بدن انسان یافت شده و در ساختار پوست، مو، ناخن، بافت‌های هم‌بند، غضروف‌ها، استخوان‌ها و مفاصل وجود دارد. حدود ۳۰ درصد کل پروتئین‌های ذخیره‌شده و سنتزشده در بدن انسان را کلاژن‌ها تشکیل می‌دهند. کلاژن عنصری حیاتی در استحکام و جوانسازی پوست انسان است. پوست انسان بخشی طراوت و شادابی خود را مدیون حضور این پروتئین است.هرچه سن افزایش پیدا می‌کند، سنتز و ذخیره کلاژن در بدن کاهش‌یافته و پوست دچار افتادگی، پیری و چین‌وچروک می‌شود. افتادگی پوست بین سنین ۳۵ تا ۴۰ سالگی رخ می‌‌دهد، درست زمانی که کیفیت و کمیت کلاژن تشکیل‌یافته از گلیسین، پرولین، هیدروکسی‌پرولین و آرژینین در بدن انسان رو به نقصان می‌گذارد.

سرم لیفت گاتیو

یک محصول مراقبت از پوست است که برای سفت شدن و لیفتینگ پوست صورت طراحی شده است. این محصول حاوی موادی است که ادعا می شود تولید کلاژن را افزایش می دهد و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد. سرم لیفت گاتیو همچنین برای کاهش ظاهر چین و چروک و خطوط ریز فرموله شده است.

برخی از مزایای استفاده از سرم لیفت گاتیو عبارتند از:

  • پوست را سفت و لیفت می کند.
  • تولید کلاژن را افزایش می دهد.
  • خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد.
  • ظاهر چین و چروک و خطوط ریز را کاهش می دهد.

سرم لیفت گاتیو برای انواع پوست مناسب است و می توان از آن دو بار در روز، صبح و شب استفاده کرد. برای استفاده از سرم، چند قطره را روی نوک انگشتان خود بمالید و به آرامی روی صورت و گردن خود ماساژ دهید تا جذب شود.سرم لیفت گاتیو در بیشتر داروخانه ها و فروشگاه های لوازم آرایشی موجود است.

در اینجا چند نکته برای صرفه جویی در هزینه سرم لیفت گاتیو آورده شده است:

  • به دنبال کدهای تخفیف و کوپن باشید.
  • آن را در حراج یا فروش بخرید.
  • آن را به صورت آنلاین در یک فروشگاه بزرگ خریداری کنید.
  • آن را با دوستان یا اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید.
  • قیمت سرم لیفت گاتیو را میتوانید از صفحه ما مشاهده کنید.

The best face lift solution

لیفت صورت چیست؟

تاریخچه جوانسازی و لیفت بسیار طولانی بوده و در سنگ‌نوشته‌های مصر و یونان باستان نیز وجود دارد. این نکته نشان می‌دهد تمایل به جوانی و زیبایی از همان ابتدا برای انسان‌ها اهمیت زیادی داشته است. لیفت و سفت کردن پوست صورت که به rhytidectomy (ریتیدکتومی) شناخته می‌شود، یک عمل زیبایی برای جوان‌سازی پوست افراد است.

در این روش بافت‌های پوست و صورت انسان با استفاده از تکنیک‌های مختلف به نحوی دستکاری می‌شود که نتیجه، زیباتر شدن، سفت‌ترشدن، کشیده‌تر شدن و جوان‌تر شدن پوست صورت باشد. لیفت صورت چگونه انجام میشود؟ اساس کار حذف سلول‌های مرده و کم‌تحرک به‌همراه چربی‌ها و پوست‌های شل‌شده اضافه و جایگزینی آن‌ها با موادی که پوست را کشیده‌تر، شفاف‌تر و جوان‌تر نشان می‌دهد. در انواع روش‌های لیفت کل صورت، و با تحریک سلول‌های پوستی و اصطلاحاً بالا کشیدن پوست، چین‌وچروک‌های اطراف چشم‌ها، گونه‌ها، دهان، بینی، پیشانی و فک را حذف کرده و پوستی جوان‌تر را به شما هدیه می‌دهد.

عواملی که باعث افتادگی و پیری پوست می‌شوند از قرار زیر هستند:

  • افزایش سن
  • استرس
  • وراثت
  • استفاده از سیگار
  • استفاده از الکل
  • استعداد
  • آب‌وهوای آلوده
  • زندگی در شهرهای بزرگ و صنعتی
  • بیش از حد در معرض آفتاب بودن
  • آسیب‌های پوستی، زخم‌ها و ‌ها
  • بیماری‌های مانند سرخک و
  • بیماری‌های پوستی (تشخیص این مورد با خواهد بود)

اهداف اصلی عمل لیفت صورت و گردن به شرح زیر است:

  • از بین بردن چربی و آلودگی‌های پوست
  • از بین بردن زخم‌های پوستی در اطراف فک‌ها
  • کاهش میزان چربی انباشته‌شده در ناحیه چانه و گردن
  • از بین بردن تیرگی پوست چانه و گردن
  • از بین بردن چین‌وچروک در کنار دهان، چشم‌ها و پیشانی
  • سفت کردن پوست
  • نتایج حاصل از عمل صورت دائمی است
  • چهره شما حداقل ۱۰ سال جوان‌تر می‌شود
  • احیای شادی و طراوت پوست صورت
  • جوان‌سازی چهره و افزایش اعتمادبه‌نفس
  • از بین بردن غبغب

لیفت صورت چند سال دوام دارد؟

با رعایت یک سری نکات مانند داشتن رژیم غذایی مناسب، پرهیز از دود سیگار و قلیان، عدم حضور در مناطقی با آب‌وهوای آلوده و دوری از تابش نور مستقیم خورشید، نتایج جراحی لیفت صورت تا ۱۰ سال و بیشتر پابرجا خواهد ماند. عمل لیفت فوری صورت معمولاً بین ۲ تا ۴ ساعت به‌طول می‌انجامد و بهبودی کامل پس از ۱ تا ۳ هفته حاصل خواهد شد.

آنچه اغلب مصرف کنندگان سرم لیفتینگ صورت گاتیو از آن ابراز رضایت میکنند، احساس کشیدگی فوق العادهای است که پس از استفاده از این سرم در پوست خود داشتهاند. این کشیدگی شدید موجب اثر بخشی بسیار بالای این سرم بر روی چین و چروکهای پوستی و هرگونه اثر افزایش سن میگردد. البته این محصول تنها حریف اثرات افزایش سن بر روی پوست نیست، بلکه میتوانید برای از بین بردن هرگونه اثرات افتادگی پوست به سبب چاقی و لاغریهای مکرر یا استعمال دخانیات نیز، روی آن حساب باز کنید.قیمت سرم لیفتینگ گاتیو نسبت به سرم لیفت های دیگر بسیار ارزان تر میباشد.

روش های مختلف پزشکی لیفت صورت

در ادامه با روش‌های رایج و پرطرفدار لیفت آشنا خواهیم شد:

۱. لیفت صورت به روش هایفوتراپی

در روش هایفوگرافی برای تحریک سلول‌های پوستی جهت تولید کلاژن بیشتر و جوان‌سازی پوست، از امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا استفاده می‌کنند. اساس کار دادن گرمای بیش‌ازحد به منطقه مورد نظر و آسیب رساندن به سلول‌های آن ناحیه است.این روش از آن جهت که لایه‌های زیرین پوست را به‌صورت عمقی مورد هدف قرار می‌دهد، روش ایمن و بسیار کارآمد بوده به‌شکل مؤثری ظاهر پوست را جوان می‌کند. در این روش تمام اتفاقات در لایه‌های زیرین پوست می‌افتد و مدت‌زمان شلیک امواج اولترسوند به ناحیه هدف در هایفوتراپی، کمتر از ۱ ثانیه است، به‌همین دلیل سطح بیرونی پوست کاملاً سالم می‌ماند.

۲. لیفت صورت به روش اندولیفت

در روش اندولیفت از یک لیزر با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر برای هدف قرار دادن کلاژن‌ها و تجزیه چربی‌های انباشته زیرپوستی استفاده می‌شود. این روش کاملاً غیرتهاجمی بوده و نتایج آن هم‌تراز و قابل‌مقایسه با روش‌های جراحی صورت است.این روش برای افرادی که ترس از تیغ جراحی یا بی‌هوشی دارند بسیار مناسب است، زیرا در این روش نیازی به بی‌هوشی و بستری‌شدن نیست و پس از تنها ۲ روز استراحت در خانه، بیمار به زندگی عادی خود برمی‌گردد. تأثیر این روش در صورت رعایت نکاتی که پزشک پوست در مورد لیفت صورت به شما گوش‌زد خواهد کرد تا ۳ سال باقی‌مانده و پس از ۳ سال نیاز به ترمیم خواهد داشت.

۳. لیفت صورت به روش میکرونیدلینگ

در روش میکرونیدلینگ، عمل تحریک سلول‌های پوست و وادار کردن آن‌ها به ساخت کلاژن بیشتر، از میکرونیدل‌های استریل استفاده می‌شود. این روش توانایی بهبود افتادگی‌های شدید پوستی را ندارد و برای درمان مشکلات و چین‌وچروک‌های سطحی پوست کاربرد دارد؛ اما با توجه به تأثیرگذاری بالا و کم‌تهاجمی بودن طرفداران خاص خود را پیدا کرده است.

۴. لیفت صورت به روش میکرودرم ابریژن

روش‌های لیفت صورت

در روش میکرودرم ابریژن، به‌کمک دستگاه‌های مخصوص و مکانیکی، تراش‌های سطحی و کنترل‌شده روی پوست ایجادشده و سپس دستگاه شروع به مکیدن و لایه‌برداری سلول‌های مرده می‌کند. در اثر این مکش هم لایه‌های سطحی برش‌داده شده حذف می‌شوند و هم با افزایش گردش خون در منطقه موردنظر، سطح کلاژن‌سازی بالاتر می‌رود. در این روش پزشک حدود ۳۰ دقیقه روی صورت فرد کار می‌کند.

۵. لیفت صورت به روش RF فرکشنال

روش RF فرکشنال همان‌طور که از نامش مشخص است، ترکیبی از دو روش جداگانه بوده و برای ایجاد حالت ارتجاعی و احیای شادابی و طراوت پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش امواج رادیوفریکوئنسی و میکرونیدلینگ ترکیب شده و پوست را جوان می‌کنند.اساس کار به این صورت است که ابتدا امواج فریکوئنسی با تحریک سلول‌های پوستی و وادار کردن آن‌ها به سنتز کلاژن بیشتر، افتادگی‌های صورت را برطرف کرده و پوست را سفت‌تر می‌کند. سپس امواج میکرونیدلینگ وارد عمل شده و با محو کردن جای جوش‌ها و ‌ها، پوستی شفاف‌تر و جوان‌تر را به فرد هدیه می‌کند.

 سفت کننده پوست بدن گاتیو

کرم سفت کننده پوست بدن گاتیو، همان گزینه ی بی نظیری از محصولات گاتیوی ساخت ایران می باشد که باعث لیفت پوست بدن در نواحی مختلف می شود.که می تواند جذابیت پوست بدن شما را به حد دلخواهتان برساند. یک کرم قوی بدون رقیب که می تواند هرگونه شل شدگی و افتادگی در پوست بدن را بر طرف کند.افتادگی سینه، باسن، شکم، بازوها و سایر نقاط پوستی که در اثر کاهش وزن، زایمان وسایر موارد دچار شل شدگی و چروکیدگی شده است.

کارایی کرم سفت کننده بدن گاتیو چیست؟

در اثر افزایش سن و اثرات عوامل مخرب محیطی، به مرور زمان از شادابی و طراوت پوست کاسته شده و پوست دچار چین و چروک و افتادگی میشود. کاهش سریع وزن، رژیم های لاغری شدید و بارداری از اصلی ترین عوامل افتادگی پوست بدن و چروک شدن آن هستند.کرم سفت کننده پوست دکتربیز بهترین گزینه برای کسانی است که به دلایل مختلف دچار افتادگی پوست بدن خود شده اند.

ترکیبات این کرم لیفت بدن گاتیو، به دلیل تولید کلاژن و الاستین در پوست به سفت شدن و تقویت پوست بدن در نواحی مختلف مانند شکم، باسن، سینه، بازو و … کمک می کند.و در همین حین خطوط ریز و چین و چروک های موجود را نیز از بین میبرد و پوستی یکدست و سفت و کشیده به شما تحویل می دهد.

آیا مصرف کرم دور چشم گاتیو محدودیت دارد؟

کرم دور چشم گاتیو حاوی مواد خطرناکی نیست و در هر رده سنی می توان آن را استفاده کرد. به عبارتی، مصرف کرم دور چشم گاتیو محدودیت سنی ندارد.همچنین بهتر است در دوره آخر مصرف، هم صبح و هم شب مورد استفاده قرار گیرد. البته بهتر است درباره این موضوع از پزشک یا مشاور کمک بگیرید.

هشدار: قبل از استفاده، بهتر است کرم دور چشم را روی پوست خود امتحان کنید. در صورت مشاهده ورم، خارش، قرمزی پوست و غیره، از مصرف آن جداً خودداری کنید و به پزشک مراجعه نمایید.