اخبار حوادث

وقوع بیش از ۹۳ هزار تصادف نوروزی در شهر‌ها و جاده‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در برنامه تلویزیونی به آمار تردد و تصادفات جاده‌ای در طرح نوروزی اشاره و اظهار داشت: ۴۷۹ میلیون تردد بین استانی و بین شهری در طرح نوروزی ثبت شد.

وی با بیان اینکه آمار تردد روزانه بعضاً از مرز ۲۹ میلیون تردد در برخی روز‌ها گذشت به آمار تصادفات پرداخت و گفت: متاسفانه بیش از ۹۳ هزار تصادف در بین شهر‌ها و جاده‌ها به وقوع پیوست که بیش از ۷۴۰ نفر جان باخته و ۱۹ هزار نفر مصدوم و مجروح شدند.

فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد: بخش عمده‌ای از تصادفات ناشی از سرعت غیرمجاز، عدم توجه به جلو، انحراف به چپ و عدم رعایت مقررات و مهارت در کنترل وسیله نقلیه بوده است.

سردار رادان به مسافران نوروزی توصیه کرد: سفر خود را مدیریت کرده و برای بازگشت برنامه ریزی کنند؛ در حال حاضر در برخی استان‌ها مثل مازندران ۲۰۰ هزار خودرو در شهر‌های مازندران مانده و رسوب کرده و اگر این دسته از هموطنان بازگشت خود را به روز‌های آخر هفته موکول کنند قطعا با حجم شدید شدآمدی مواجه شده و چندین ساعت در ترافیک بازگشت می‌مانند؛ پس در طی این چند روز با بهره‌گیری از اطلاعات جاده‌ها به سفر خود پایان دهند. 

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.