اخبار حوادث

نقشه غیراخلاقی باجناق‌های خلافکار برای همسران‌شان

آفتاب‌‌نیوز :

سه سارق قدیمی که با هم در زندان دوست شده بودند و پس از آزادی از زندان باجناق شدند پای زنان خود را به ماجرا‌های مجرمانه باز کردند و اکنون بعد از سال‌ها این بار ممکن است خانوادگی راهی زندان شوند.

 سارقانی که سال‌ها پیش به خاطر جرایم مختلف دستگیر شده و برای تحمل حبس در زندان بودند، بعد از آزادی و باجناق شدن پای هسران خود را نیز به دور تازه جرایم خود باز کردند، به نحوی که آن‌ها هم به خاطر سرقت بازداشت شدند و پرده از نقشه غیر اخلاقی باجناق‌های سابقه‌دار برداشته شد.

دست این باجناق‌ها زمانی رو شد که پرونده سرقت در مراکز شلوغ و اتوبوس‌های بی‌آرتی و مترو در دادسرای ناحیه ۳۴ که ویژه رسیدگی به جرایم مرتبط با سرقت است مطرح شد. ابتدا سه زن که فرزندانشان هم همراهشان بودند در حالی دستگیر شدند که یکی از افرادی که از سوی آن‌ها مورد دستبرد قرار گرفته، متوجه سرقت اموالش شده بود و قبل از فرار دزدان با داد و فریاد و کمک خواستن از دیگران آن‌ها را به دام انداخت.

سه زن بازداشت شده زمانی که در داسرای ویژه سرقت مقابل بازپرس نقلی در شعبه ششم دادسرای سرقت نشستند در مورد دلیل جرایمی که انجام دادند به بازپرس پرونده گفتند: ما هر سه خواهر هستیم و شوهرانمان ما را مجبور کردند دست به این جرایم بزنیم.

سه خواهر گفتند: شوهران ما سارق سابقه‌دار هستند و در زندان هم‌سلولی بودند، اما یکی از آن‌ها زمانی که زندان بود با یکی از ما ازدواج کرد و او بود که ما را به این درسر انداخت.

با این اظهارات دستگیری سه باجناق در دستور کار قرار گرفت و آن‌ها پس از دستگیری گفتند: ما سال‌ها پیش هرکدام به خاطر سرقت‌هایی که انجام داده بودیم بازداشت شده بودیم. یکی از ما جیب‌بر است، دیگری سارق خانه و یکی از ما که در زمان زندان متاهل بود، سارق خودرو بود. ما در زندان دوستان صمیمی شدیم، آن دوستمان که سارق خودرو بود به خاطر متاهل بودن زودتر آزاد شد و بعد از مدتی دو نفر دیگرمان بیرون آمدیم. آن دوستمان که متاهل بود به ما گفت همسرش دو خواهر دارد و پیشنهاد داد با دو خواهر همسر او ازدواج کنیم و هر سه با هم باجناق شویم. ما هم قبول کردیم. پس از سال‌ها ما که سه سارق حرفه‌ای بودیم، دوباره به خاطر سرقت بازداشت شدیم.

می‌خواستیم باز خلاف کنیم، اما می‌دانستیم، چون تازه از زندان آزاد شده‌ایم اگر دوباره سرقت کنیم احتمال بازداشتمان وجود دارد. اگر یک دوربین تصویر یکی از ما را می‌گرفت هویت هر سه لو می‌رفت. برای همین تصمیم گرفتیم از همسران‌مان برای سرقت کمک بگیریم. آن‌ها مخالفت کردند و مجبور شدیم آن‌ها را تهدید کنیم که اگر با ما همدستی و همراهی نکنند از آن‌ها جدا می‌شویم و بچه‌ها را با خود می‌بریم. به همین خاطر آن‌ها مجبور شدند با ما همدستی کنند، اما گیر افتادند و سرانجام ما دستگیر شدیم. آن‌ها را دزدی‌ها برای اینکه کسی مشکوک نشود، بچه‌ها را هم با خود می‌بردند، اما این ترفند هم فایده نداشت.

در حال حاضر تحقیقات پرونده با بازداشت سه خواهر و سه باجناق سارق ادامه دارد.

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.