اخبار حوادث

انهدام باند سارقان مسافرکش‌نما

توجه داشته باشید:

سرهنگ کارآگاه “خیرالله دولتخواه” با اعلام خبر زیر گفت: پس از سرقت پراید و 206 خودرو در کلانتری پنجم فاتب با پراید و 206 خودرو تحت عنوان “مسافر” ، موضوع به طور ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفته است. اطلاعات در پایگاه پنجم پلیس قرار گرفت.

از بین بردن باند سارقان مسافر

وی افزود: کارآگاهان دریافتند که سارقان در همه سرقت ها سه نفر بودند و به ویژه پس از شناسایی سوژه هایی که جوان و نوجوان بودند ، وی دارای 206 پلاک به عنوان مسافر یک دستگاه خودروی پراید بود ، آنها را از شکل بدشکل درآورد و با تهدید مسیر را دنبال کرد. زخمی شده توسط سلاح های سرد و بیشتر شاکیان مانند پول ، تلفن های همراه ، ساعت ، عینک ، وسایل شخصی و کارت بانکی و در طول مسیر ، بازندگان از هم جدا شده و پس از ضرب و شتم فرار کردند.

کارآگاهان دولتی گفتند که جزئیات سارقین و محل اختفای آنها در اطراف تهران در پالایشگاه های اطلاعاتی پیدا شده است. شد.

وی افزود: پس از تحویل متهم به پلیس آگاهی ، این سه سارق اعتراف کردند که با همکاری یکدیگر بیش از 20 فقره سرقت مسافری به نام مسافر خود مرتکب شده اند.

سرانجام آگاهی ، رئیس پایگاه پنجم پلیس گفت که با اعتراف صریح متهم به سرقت ، کارآگاهان توانستند 17 نفر را که مال خود را از دست داده بودند شناسایی کنند و سه سارق را با صدور حکم مجرم روانه زندان کردند.