اخبار حوادث

بازداشت مردی در حین سرقت از اداره ثبت احوال

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ بهزاد نوری در تشریح جزئیات این پرونده گفت: حوالی ساعت ۲۴ روز گذشته، عوامل انتظامی اداره ثبت احوال شهر ری متوجه حضور فردی در ضلع جنوبی اداره شده و بلافاصله خود را به محل مذکور رسانده و مشاهده کردند که مردی درحال باز کردن کولر ساختمان است.

وی با بیان اینکه ماموران برای دستگیری این فرد وارد عمل شدند، گفت: متهم به محض مشاهده ماموران سعی در فرار داشت، اما پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز، ماموران موفق به دستگیری وی شدند. در ادامه با بررسی متهم آلات و ادوات سرقت نیز از وی کشف شد.

نوری با اشاره به بازجویی از متهم گفت:‌این فرد اعتراف کرد که در گوشه‌ای از ساختمان، اموالی را که دقایقی پیش به سرقت برده بود، مخفی کرده است که با بررسی انجام شده مشخص شد، این متهم موتور یخچال، موتور کولر، شیر آب اهرمی و مقداری لوله‌های مسی را نیز از ساختمان به سرقت برده بود هنگامی که مشغول سرقت کولر بوده به دام افتاده است.

فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری تهران بزرگ ا با بیان اینکه ماموران پس از دستگیری متهم، او را به کلانتری ۱۳۱ شهرری منتقل کردند، گفت: در آنجا مشخص شد متهم ۴۰ ساله و دارای سابقه سرقت است. همچنین با توجه به گزارش سرقت‌های مشابه تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.