اخبار ورزشی

واکنش رییس فدراسیون وزنه برداری به حقوق المپین‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری خبر فوری، میرمصطفی جوادی و علی داوودی ۲ ملی‌پوش وزنه برداری ایران هستند که در المپیک پاریس با پولاد سرد دست و پنجه نرم می‌کنند.

این المپین‌ها چندی قبل نسبت به مبلغ حقوقی که از کمیته ملی المپیک دریافت می‌کنند، معترض بودند و در این زمینه مصاحبه‌هایی هم انجام دادند.

سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبر فوری درباره این مشکل اظهار داشت: با علی داودی و میر مصطفی جوادی در این خصوص صحبت کردم و پیگیری‌های لازم انجام شد. مطمئن باشید شرایط این ۲ وزنه بردار را زیر نظر داریم و جدای مسائل فنی و بدنسازی، روی شرایط روحی ر روانی هم تسلط داریم.

رییس فدراسیون وزنه برداری تصریح کرد: با مسئولان کمیته ملی المپیک هم صحبت کردیم و این موضوع تا حد زیادی حل شده است و انشاالله مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. نمی‌خواهم عدد و رقم اعلام کنم، اما مشکلی نیست و همه چیز را بسته‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای داودی و جوادی آرزوی موفقیت دارم و انشاالله وزنه برداری ایران در المپیک نتایجی کسب کند که دل مردم شاد شود.

انتهای پیام/

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.