اخبار عمومی

ورزش پیاده‌روی خانوادگی هر هفته دریکی ازروستاهای کشوربرگزارمی‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، شهرام عظیمی صبح جمعه در نخستین همایش پیاده‌روی خانوادگی ویژه روستاییان تحت عنوان «ورزش در آبادی» اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد برگزاری منظم و مرتب اولین همایش ورزش پیاده روی خانوادگی روستایی بودیم که به صورت زنده از رادیو سراسری ورزش و رادیو استان نیز پخش شد.

وی تصریح کرد: چند شاخص در انتخاب کردستان برای وزارت ورزش و جوانان مدنظر بود که از جمله آنها ریشه داری و نهادینه بودن ورزش در روستاهای این استان است.

عظیمی با اشاره به اینکه طرح این همایش در دفتر توسعه ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان برنامه‌ریزی شد که با حمایت مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به اجرا در آمده و امیدواریم جمعه هر هفته شاهد برگزاری آن در یکی از روستاهای سطح کشور باشیم.

مدیرکل توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان در ادامه افزود: خدمت به قشر روستایی که انقلاب اسلامی از میان این قشر پا گرفت از بزرگترین سعادت‌ها است و برای این مناطق هر خدمتی انجام گیرد جزو وظایف اصلی مسؤولان است.

وی گریزی به برگزاری پیش از موعد انتخابات ریاست جمهوری زد و گفت: هفته آینده رویداد مهمی در کشور ما انجام می‌گیرد و آن برگزاری انتخابات رئیس جمهوری است و انتظار می‌رود که همانطور که مردم شریف استان کردستان همواره در صحنه‌های مهم حضور داشته و نقش خود را به عنوان شهروندان ایرانی ایفا کرده‌اند در این امر نیز با مشارکت بالا در انتخاب فرد اصلح مورد نظر خود که در صحنه سیاسی چهار سال آینده حضور دارد، ایفای نقش کنند.

شهرام عظیمی در پایان از همه مسؤولان استان به ویژه استاندار، فرماندار سنندج و مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، مسئولین ورزش شهرستان و دهیاری روستای قُلیان که برای برگزاری منظم این همایش تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است؛ در پایان این همایش به قید قرعه به بیش از یکصد نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

شرکت کنندگان در این همایش مسیر ابتدای روستای قُلیان تا محل زمین فوتبال این روستا را با شعار ورزش، سلامت و نشاط زندگی پیمودند.