اقتصادیکسب و کار خبر فوری

بهترین کیف پول تتر

در بازار پرنوسان ارزهای دیجیتال، تتر (USDT) به‌عنوان یک استیبل کوین از زمان معرفی توانسته به پذیرش و موفقیت‌های خوبی برسد. این استیبل کوین که به‌عنوان پلی بین قلمرو بی‌ثبات ارزهای دیجیتال و ثبات ارزهای فیات عمل می‌کند، خود را به عنوان یک ذخیره ارزش قابل اعتماد معرفی کرده است. تعداد بالای کیف پول‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال، انتخاب کیف پول مناسب را تبدیل به موضوعی چالش‌برانگیز کرده است. در این مقاله، به بررسی بهترین کیف پول‌های تتر USDT در سال 2023 می‌پردازیم و ویژگی‌ها، مزایا و معایب هرکدام را بررسی خواهیم کرد. همچنین مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب بهترین کیف پول‌های USDT را بازگو می‌کنیم. با ما همراه باشید تا با بهترین کیف پول‌ها برای و نگهداری آن آشنا شوید.

درباره تتر

تتر، محبوب بازار کریپتوکارنسی‌ها

در و بازار خرید و فروش انواع کوین‌ها، قیمت تتر با علامت اختصاری USDT نمایش داده می‌شود. تتر را می‌توان استیبل‌ترین کوین حال حاضر دنیای کریپتوکارنسی دانست. تتر در ابتدا فقط بر روی لایه Omni در بلاکچین بیت کوین عرضه شد. با استقبال کاربران نسخه‌های دیگر تتر برای بلاکچین‌های اتریوم و ترون نیز به وجود آمد. به توکن‌هایی که بر روی بلاکچین اتریوم عرضه می‌شود، توکن ERC-20 و به توکن‌هایی که روی بلاک‌چین ترون هستند، توکن TRC-20 گفته می‌شود. در ادامه تفاوت این دو مفهوم در انتخاب کیف پول را بررسی می‌کنیم.

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

دستگاه یا برنامه‌ای است که به افراد کمک می‌کند ارزهای دیجیتال خود مانند استیبل کوین تتر،  بیت‌کوین، و سایر رمز‌ارزها را به‌صورت ایمن ذخیره، مدیریت و مبادله کنند. این کیف پول‌ها با بلاکچین در تعامل هستند تا بتوانند استیبل کوین تتر مرتبط با آدرس شما را در بلاکچین پیدا کنند.

مهم‌ترین نکات در انتخاب بهترین کیف پول تتر

هنگام انتخاب کیف پول Tether، اولین نکته تعیین نوع کیف پول از بین انواع کیف پول‌های ارز دیجیتال است که در پاراگراف قبلی معرفی شد. در ادامه چند مورد از ویژگی‌هایی که برای انتخاب بهترین کیف پول تتر، باید مدنظر قرار بگیرد نام می‌بریم:

در زمان انتخاب کیف پول تتر، ایمنی مهمترین دغدغه است. بنابراین باید از یک کیف پول با امنیت بالا و قابلیت حفاظت از کلیدهای خصوصی استفاده کنید. اگر به دنبال نگهداری کاملا امن تترهای خود هستید، باید از کیف پول‌های سخت‌افزاری استفاده کنید.

ویژگی‌ها شامل عملکرد کلی هر ولت ارز دیجیتال است. کیف پول‌هایی با تعداد رمز ارزهای قابل مبادله بیشتر، نمودارهای زنده و قابلیت‌های استیکینگ و وام‌دهی، اولویت بالاتری برای انتخاب دارند.

هزینه‌ی(Cost) کیف پول تتر

در زمان انتخاب کیف پول، بررسی هزینه‌های آن از اهمیت بالایی برخوردار است. کیف پول‌های سرد با هزینه اولیه خرید تجهیزات همراه است. در مورد کیف پول‌های گرم نیز هرچند که نصب و راه‌اندازی آن‌ها هزینه‌ای ندارد، اما انجام تراکنش‌ها با هزینه همراه است.

کیف پول با سرعت بالا و کارایی مناسب به شما کمک می‌کند تا تراکنش‌های خود را به سرعت و با کمترین هزینه انجام دهید.

یک کیف پول با رابط کاربری گرافیکی و قابلیت دسترسی آسان می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای انتخاب از طرف کاربر باشد.

باید مطمئن شوید که کیف پولی که انتخاب می‌کنید با سایر کیف پول‌ها و صرافی‌ها سازگاری دارد.

پلتفرم مورد استفاده‌ی تتر(Omni، ERC20 و TRC20)

یکی از نکات مهم درباره انتخاب کیف پول تتر، پلتفرم است. انواع مختلف توکن Tether وجود دارد که رایج‌ترین آن‌ها USDT-Omni(بر پایه بلاکچین بیت کوین)، USDT-ERC 20(بر پایه بلاکچین اتریوم) و USDT-TRC 20(بر پایه بلاکچین ترون) هستند. هیچکدام از این تترها با هم سازگار نیستند و قابلیت ارسال به آدرس‌های هم را ندارند و در صورت ارسال تتر یک پلتفرم به پلتفرم دیگر، کاربر تمام پول خود را از دست خواهد داد. آدرس کیف پول‌های پلتفرم Omni با عبارت bc1 یا اعداد 1 و 3 شروع می‌شود، آدرس کیف پول تتر در پلتفرم اتریوم با 0X و آدرس تتر ترون نیز با TX آغاز می‌شود.

بهترین کیف های تتر USDT:

در ادامه تعدادی از بهترین کیف پول‌های تتر در سال 2023 را خدمت شما معرفی می‌کنیم.

کیف پول ترزور مدل تی (Trezor Model T)

کیف پول ترزور مدل تی در سال 2018 معرفی شد که یک کیف پول سخت‌افزاری با قابلیت پشتیبانی از بیش از 1200 دارایی دیجیتال است. طراحی جمع‌وجور و ساختار بادوام، ترزور را به انتخابی مناسب برای کاربران کیف پول موبایل تبدیل کرده است.

یکی از ویژگی های بارز این دستگاه تمرکز آن بر امنیت است. Trezor Model T یک محیط امن برای ذخیره کلیدهای خصوصی شما در فضای ابری فراهم می‌کند. این کیف پول سخت‌افزاری پیشرفته به شما امکان ذخیره ایمن USDT، رمزهای عبور، ارزهای دیجیتال مختلف، توکن‌ها و کلیدها را می‌دهد.

Trezor Model T مجهز به صفحه نمایش لمسی و یک رابط بصری آسان است که اطمینان حاصل می‌کند داده‌های ارسال شده را به طور کامل مشاهده می‌کنید. علاوه بر این، Trezor Model T شامل ویژگی های امنیتی مانند مدیریت رمز عبور و احراز هویت دو مرحله‌ای است.

اگر دستگاه گم شد، می‌توانید به سرعت کل کیف پول خود را با استفاده از یک seed بازیابی 12 کلمه‌ای بازیابی کنید.

مزایای کیف پول ارز دیجیتال Trezor

  • رابط کاربری گرافیکی و راحت

معایب کیف پول ارز دیجیتال Trezor

گران‌تر از سایر کیف پول‌های سخت افزاری با عملکرد مشابه

کیف پول کوینومی Coinomi

کوینومی یک کیف پول بسیار پرطرفدار است که رابط کاربری کاربرپسندی دارد و بیش از 100 ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند. این کیف پول از استیبل کوین Tether نیز پشتیبانی می‌کند و به کمک آن می‌توانید به‌راحتی تترهای خود را مدیریت و نگهداری کنید. از ویژگی‌های کیف پول کوینومی صرافی داخلی آن است که امکان تبدیل انواع ارزهای دیجیتال به یکدیگر از جمله USDT را داخل کیف پول فراهم می‌کند؛ این ویژگی به‌خصوص در زمان نوسانات بازار بسیار مفید است. یکی از نکات قابل توجه این کیف پول گرم این است که از امکانات امنیتی پیشرفته‌ای برخوردار است و تا به‌ حال هک نشده است. کوینومی با سیستم عامل‌های اندروید و IOS سازگار است و نسخه‌ی دسکتاپ نیز دارد.

مزایای کیف پول ارز دیجیتال Coinomi

  • قدیمی‌ترین کیف پول چند زنجیره‌ای که هرگز هک نشده
  • امکان مبادله داخلی

تعداد زیادی دارایی پشتیبانی شده

معایب کیف پول ارز دیجیتال Coinomi

  • عدم پشتیبانی از احراز هویت دو مرحله‌ای
  • امکان ایجاد کیف پول‌های چندگانه
  • امنیت بالا و انعطاف‌پذیری در انتقال توکن‌ها
  • عدم پشتیبانی از توکن‌های غیر ERC-20

کیف پول Exodus

مزایای کیف پول ارز دیجیتال Exodus

  • پشتیبانی از بیش از 260 دارایی دیجیتال
  • سازگاری با کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند Trezor One و Trezor T

معایب کیف پول ارز دیجیتال Exodus

  • کارمزد تراکنش‌های بالا در صرافی ارز دیجیتال درون کیف پول
  • فقدان احراز هویت 2 عاملی
  • بدون پشتیبانی از چند امضا

جدول مقایسه بهترین کیف پول‌های تتر USDT در سال 2023

در جدول زیر بهترین کیف پول‌های تتر در سال 2023 را بر مبنای نوع کیف پول، پلتفرم مورد استفاده، امنیت، سهولت استفاده و ارزهای دیجیتالی که پشتیبانی می‌کنند مقایسه کرده‌ایم.

نام کیف پول

نوع کیف پول

پلتفرم مورد استفاده

امنیت

سهولت استفاده

ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده

Tether Wallet

Hot(داغ)

Mobile

متوسط

ساده و راحت

Tether, Bitcoin, Ethereum

MetaMask Wallet

Hot(داغ)

Web, Mobile

متوسط

ساده و راحت

اتریوم و ارزهای مبتنی بر ERC-20

Ledger Nano X

Hardware (سخت‌افزاری)

Desktop, Mobile

بالا

کمی پیچیده

1500+ ارز دیجیتال

Ledger Nano S Plus

Hardware (سخت‌افزاری)

Desktop, Mobile

بسیار قوی

کمی پیچیده

1500+ ارز دیجیتال

Coinomi Wallet

Hot(داغ)

Mobile

متوسط

ساده و راحت

بیت‌کوین، اتریوم، تتر و ارزهای دیگر 

Trezor Wallet

Hardware (سخت‌افزاری)

Desktop, Mobile

بالا

کمی پیچیده

بیت‌کوین، اتریوم و ارزهای دیگر

BRD Wallet

Hot(داغ)

Mobile

متوسط

ساده و راحت

Bitcoin, Ethereum, ERC20 tokens

MyCrypto Wallet

Hot(داغ)

Web, Desktop

بالا

کمی پیچیده

Ethereum, ERC20 tokens

Ellipal Titan Wallet

Hardware (سخت‌افزاری)

Mobile

بالا

ساده و راحت

30+ ارز دیجیتال

MyEtherWallet

Hot(داغ)

Web

بالا

کمی پیچیده

Ethereum, ERC20 tokens

Omni Wallet

Hot(داغ)

Web

بالا

کمی پیچیده

Omni Protocol tokens

Trust Wallet

Hot(داغ)

Mobile

متوسط

ساده و راحت

تتر، بیت‌کوین، اتریوم و ارزهای دیگر 

Exodus Wallet

Hot(داغ)

Desktop, Mobile

قوی

ساده و راحت

بیت‌کوین، اتریوم و ارزهای دیگر 

کیف پول‌های مناسب برای استیکینگ تتر

برای استیکینگ ارزهای دیجیتال مانند تتر، از کیف پول ارز دیجیتال استفاده می‌شود. استیکینگ شامل نگه داشتن و “قرار دادن” توکن‌های ارز دیجیتال در یک کیف پول برای مشارکت در مکانیسم اجماع شبکه و کسب پاداش است. ولی برای استفاده از این قابلیت، باید از کیف پول‌های خاصی که از استکینگ پشتیبانی می‌کنند، استفاده کنید. نوع کیف پولی که برای استیکینگ استفاده می‌شود، بسته به شبکه بلاکچینی که می‌خواهید در آن سرمایه‌گذاری کنید، متفاوت است. برای استیک کردن  تتر، می‌توانید از کیف پول‌های زیر استفاده کنید:

  • Ledger Nano X
  • Trezor Model T
  • Exodus Wallet
  • MyEtherWallet
  • Trust Wallet
  • Atomic Wallet
  • MetaMask
  • Coinomi Wallet
  • Binance Chain Wallet 
  • Edge Wallet

جمع بندی؛ کیف پول مناسب، تضمین کننده امنیت تتر

یکی از مهم‌ترین نکات برای فعالان بازار ارزهای دیجیتال، انتخاب یک کیف پول مناسب برای نگهداری از دارایی‌های دیجیتال آن‌هاست. با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی بلاکچین تا سال 2023 و افزایش تقاضای استفاده از استیبل کوبن تتر، انتخاب بهترین کیف پول بسیار حیاتی است. در این مقاله، بهترین کیف پول‌های تتر از جمله کیف پول‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و آنلاین بررسی قرار گرفتند و با مزایا و معایب هرکدام آشنا شدید. با ارائه ویژگی‌های منحصر به فرد هر کیف پول، کاربران می‌توانند به راحتی کیف پولی را انتخاب کنند که به نیازهای آن‌ها بهترین پاسخ را می‌دهد. همچنین، برای شروع فعالیت در بازار رمزارزها، صرافی معتبر و آنلاین نیز بسیار حائز اهمیت است که صرافی آنلاین نوبیتکس بهترین گزینه خواهد بود. در نهایت، با انتخاب یک کیف پول تتر با معیارهای مناسب، کاربران می‌توانند از امنیت و راحتی استفاده از این استیبل کوبن برخوردار شوند.

 

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.