اخبار ورزشی

احتمال تعیین بار بار خط 19 فوتبال / شانس برای برگزاری بیشتر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


خبرگزاری آنلاین – گروه ورزشی: نوزدهمین دوره لیگ برتر که طبق قانون قبلی قرار است قبل از ژوئن به پایان برسد ، به دلیل آتش سوزی برای هفته 21 به حالت تعلیق در آمده است. تاج، در ابهام در حفظ یا به طور کامل لغو روبرو است ، و هنوز مشخص نیست که این واقعیت چیست.

البته این مشکل فقط به لیگ فوتبال ایران پیوند ندارد و بسیاری از معتبرترین لیگ های جهان با همین وضعیت روبرو شده اند. این است. با این حال ، برخی از کشورها به تیم های خود اجازه داده اند که تمرینات را شروع کنند این است آنها خیلی زود وظیفه ادامه رقابت را تعیین کردند.

تدریس هفته آینده
با این حال ، فدراسیون فوتبال و سازمان های لیگ هنوز تصمیم قطعی برای تعیین تکلیف لیگ 19 نگرفته اند. این است این است بر اساس آخرین اظهار نظر قرار است هفته آینده و پس از اعلام ستاد ضد جنگ ، اعلام شود تاج در ورزش تصمیم نهایی گرفته می شود.

در این میان برای تعیین تکلیف مرحله نوزدهم رقابت های لیگ برتر امکانات زیادی وجود دارد و البته فدراسیون و سازمان لیگ باید یکی از آنها را به عنوان تصمیم نهایی انتخاب کنند.

اولین فرصت ، پرسپول ، قهرمان است
یکی از امکاناتی که مورد استقبال پرسپولیس و مخالفت برخی تیم های رده بالا قرار خواهد گرفت ، ادامه لیگ نوزدهم و معرفی پرسپولیس به عنوان قهرمان این دوره است که هواداران و مخالفان زیادی دارند.

مصمم به سقوط
با این وجود اما در این امکان تکلیف دو تیم مشخص نیست که باید در پایان لیگ نوزدهم در لیگ دسته اول سقوط کنند. چه خبر است؟ برخی معتقدند برای حل این مشکل ، لیگ بیستم را با حضور 18 تیم حفظ می کنند و بدون اینکه هیچ تیمی در لیگ دسته اول سقوط کند ، دو تیم اول لیگ دسته اول به 16 تیم فعلی اضافه می شوند.

لیگ را تا آخر حفظ کنید
احتمال دیگر این است که سازمان های لیگ با تدابیر و شرایط ویژه ای وظیفه دارند تا هم فعالیت تیم قهرمان و هم تیم هایی را که به لیگ دسته اول اعزام می شوند مشخص کنند. البته این موضوع مورد توجه مسئولان فدراسیون فوتبال است و تمایل به حفظ لیگ وجود دارد ، اما تصمیم نهایی در این مورد است “تاج»فوتبال رسمی نیست!

بسته کامل تا فصل آینده
سومین فرصت بسته شدن کامل لیگ برتر و “صفر” همه چیز برای شروع دوباره فصل آینده است. با این احتمال ، نه مأموریت تیم قهرمان و نه تیم های در حال سقوط مشخص نمی شود. همه چیز “صفر” می شود و مهم نیست که تیم ها از بین رفته اند این است این کار را برای همه انجام دهید و آنها همه چیز را به دست خواهند گرفت. به نظر می رسد این ضعیف ترین درصد برای تصمیم گیری است بگیر پایان دارد.

تمایل به ادامه لیگ
خبرنگار آنلاین علاقه مند است تا لیگ را به دنبال فدراسیون فوتبال و مسئولان لیگ نگه دارد و شرایط بیماری را بررسی می کند. تاج من در ایران هستم تا تصمیم نهایی را بگیرم. فدراسیون قصد دارد به هر حال نوزدهمین قهرمانی را تمام کند تا کمترین عواقب را برای خودش و تیم ها داشته باشد.

تصمیمات خارج از تمرین
بنابراین ، مسئولان فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را می کنند تا زمینه را برای ادامه رقابت های لیگ نوزدهم آماده کنند. با این حال ، تصمیم نهایی توسط فدراسیون فوتبال یا حتی وزارت ورزش گرفته نمی شود و باید دید که ژنرال چهارم با آن برخورد خواهد کرد. تاج چه تصمیمی در ورزش اتخاذ خواهید کرد؟

منتظر تصمیم نهایی هستید
هفته گذشته تصمیم نهایی در لیگ فوتبال و البته بازی های دیگر به دلیل آتش سوزی بود. تاج این برای کنفدراسیون ورزشی ایران برای نیم فصل لغو شد ، لغو شد کار بقیه عملیات خود را بدانید.


این نوشته از سایت به وسیله استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و وب سایت خبر فوری هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت ندارد.