اقتصادی

شاسی های کره ای در سال 2020 به یک خودرو تبدیل شد

کیا تلورید پاییز سال 2020 معرفی شد.

براساس وب سایت های خودروسازی و غربی ، کیا تلورید با انتخاب یک هیئت 80 نفری از داوران ، روزنامه نگاران و کارشناسان فعال در صنعت اتومبیل موفق شده است بر رقبا و قوت خود غلبه کند و بر آن غلبه کند. ، عنوان خودروی سال 2020.

کارشناسان علاوه بر اعطای عنوان خودروی سال به کیا تلورید ، از ایمنی و ارزش ویژگی ها با قیمت مناسب این محصول نیز قدردانی کرده اند.

سایر خودروهایی که از رقبای خود فراتر رفته و عناوین و جوایز اصلی را کسب کرده اند عبارتند از پورشه تایکان ، کیا روح و مزدا 3.

پورشه تیکان برنده جوایز برتر در رده خودروهای لوکس و اسپرت شده است و از رقبای سرسختی همچون مرسدس بنز EQC ، Toyota Supra و Porsche 911 پیشی گرفته است که بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران آن را رقابت شدید می دانند. نزدیک بود ، که به نفع پورشه تایکان پایان یافت.

هیئت داوران این محصول را به دلیل نوآوری ، طراحی و عملکرد فنی خود مورد ستایش قرار داد و همچنین ایمنی و طراحی کابین خودرو نیز آن را به عنوان بالاترین عنوان در کلاس اسپرت و لوکس اتومبیل بدست آورد ، اما کارشناسان می گویند که این یکی از بزرگترین ضعف پورشه. Taikan نسبت به محصولات مشابه قیمت بالاتری دارد.

در همین حال ، مزدا 3 برنده جایزه بهترین اتومبیل 2020 شد و از نزدیک با پورشه تیکان برای کسب این عنوان رقابت کرد ، در نهایت با یک حاشیه بسیار کوچک رقیب آلمانی خود را شکست داد.

انتهای پیام