اخبار سلامت

معرفی شاهکار ایمان؛ Ontus Men Eau de Parfum

یک عطر خوب نه تنها به شما اعتماد به نفس می بخشد بلکه آرامش ، جذابیت و هیجان را همزمان و یا با نت های مختلف به ارمغان می آورد.

همانطور که یک لباس یا لباس رسمی می تواند وضعیت و عزت اجتماعی شما را ارتقا بخشد ، استفاده از عطر مناسب می تواند تأثیر زیادی در روابط شما با افراد جامعه خود بگذارد. یک عطر خوب نه تنها به شما اعتماد به نفس می بخشد بلکه آرامش ، جذابیت و هیجان را همزمان و یا با نت های مختلف به ارمغان می آورد.

بسیاری از مردانی که به دنبال خرید بهترین عطر مردانه هستند ، معمولاً با این عبارت روبرو می شوند: Buy Ontus Creed! Ontos یکی از شاهکارهای مداوم فروشگاه عطر است که از خانه عطر کرید بیرون آمده و بدون توجه به جنسیت قادر به خوشحال کردن هر کسی است. این عطر که کاملاً یک گزینه اشرافی و مجلل در بازار عطرهای مردانه به حساب می آید ، ترکیبی جادویی از دیوار ، ترنج ، آناناس ، آناناس ، سیب ، توس ، جاسوسی ، خزه و وانیل را با بی نظیری ترین شکل ممکن ارائه می دهد. آنها شما را از لحظه اول از این دنیا جدا می کنند!

درباره Ontus Creed اطلاعات بیشتری کسب کنید

عطر Creed Aventus برای اولین بار در سپتامبر 2010 و به مناسبت 250 سالگی از برند Creed آغاز به کار کرد. رونمایی از این عطر محبوب زنانه همزمان با بازگشایی فروشگاه کرید در شهر مونتانای ایالات متحده بود. عطر مردانه Creed Ontus که طبق گفته تایمز ترکیبی جادویی است توسط پدر و پسر الیویه و اروین کرید طراحی شده است.

جالب اینجاست که طراحی عطرهای به کار رفته در این عطر با الهام از ارتش ناپلئون بناپارت ساخته شده و ثابت شده است که این عطر و حتی بسته بندی محصولات به نوعی با امپراتوری و پادشاهی مرتبط هستند. به عنوان مثال ، پدر و پسر در کامپوزیت های Ontus از چوب توس غان استفاده می کردند. لوئیزیانا منطقه ای بود که توسط ناپلئون اداره می شد. علاوه بر این ، نوعی بذر سیاه از جزیره مدیترانه کرزیکا ، زادگاه ناپلئون بناپارت ، در ترکیب این عطر پرفروش دیده می شود.

اما این شباهت ها به همین جا ختم نمی شود ، بر روی لیوان شیشه ای Creed Ontus می توانید یک اسب عصیانگر با سوار او را ببینید که در واقع نمادی از شکست شایع و روحیه پیروزمندانه ناپلئون بناپارت است.

Creed Ontus از سال 2011 یکی از موفق ترین محصولات کرید و کل صنعت عطر در جهان است. بسیاری از آقایان و حتی زنان در ایران عطر آن را دوست دارند. علاوه بر این ، ماندگاری و پخش شدن رایحه فوق العاده این عطر مردانه باعث شده است بسیاری از افراد مشهور ، مدیران و عموما افراد شیک ، با وجود قیمت بالای این عطر ، بسیار مشتاق خرید آن باشند. متأسفانه ، در سال 2015 ، کیفیت این عطر به طرز چشمگیری کاهش یافته است که بارها مورد انتقاد رسانه ها و طرفداران ، به ویژه Ontus قرار گرفته است. اما سال بعد ، خانه عطر Creed نه تنها بسیاری از اشتباهات خود را جبران کرد ، بلکه نسخه زنانه ای از Ontus را نیز برای زنانی که عطر و بوی عطر را ارائه می دهند ، ارائه کرد.

Creed Ontus طی سالها برنده جوایز بی شماری در گروههای مختلف شده است. مواد تشکیل دهنده این عطر برای انتخاب بسیار ظریف است و به طور کلی موارد زیر را شامل می شود:

یادداشت های شروع: ترنج ، توت سیاه ، آناناس و سیب

نت های میانی: توس ، نعنا ، گل رز و یاس

نت های پایانی: خزه ، درمان ، وانیل و کهربا

اما غیر از این ، اگر بینی متخصص و حساس دارید ، ممکن است متوجه وجود ترکیبات دیگری مانند دانه سیاه ، بو ، گل رز ، خزه بلوط و نعناع وحشی شوید. اگرچه نظرات در مورد رایحه این عطر مردانه متفاوت بود ، اما بر اساس بررسی ها و نظرات افرادی که در واقع از این عطر استفاده کرده اند ، Creed Ontos که قبل از سال 2013 در بازار بود ، رایحه ای چوبی شدیدتر ارائه داد ، اما این یکی عطر از بین رفته است به تدریج ، او به میوه مرکبات روی آورد.

علاوه بر این ، Creed نسخه جدیدی از عطر این مرد را از سال 2018 به نام Creed Ontus Clone عرضه کرده است که در واقع استعماری است و رایحه تازه و شیرینی دارد.

مطابق گفته Creed ، Ontus یک رایحه سنتی و دست ساز است که از بهترین عناصر طبیعی در طراحی خود استفاده می کند. این ترکیبات ممکن است با تغییر شرایط آب و هوایی کمی تغییر کند ، به همین دلیل در سالهای اخیر افراد شاهد تغییرات جزئی در بو و حتی رنگ بطری Ontus بوده اند.

خرید با عطر اعتباری

قیمت بالای عطر مردانه Creed Ontus همه افراد جامعه را قادر می سازد این شاهکار عطر و ادکلن را بخرند. برای این منظور ، برخی از ذینفعان در تلاش هستند با فریب دادن این افراد مبلغی مشابه و با کیفیت پایین با قیمت پایین ، پول زیادی بدست آورند. برای خرید عطر Ontus Creed ، باید نسخه اصلی را تهیه کنید ، زیرا این محصول یک محصول سلطنتی و اشرافی است و شما هرگز نباید برای تجربه آن از کپی یا نسخه های مشابه استفاده کنید. وقتی از یک صفحه اینستاگرام ، یک کانال تلگرام ، یک پاس یا یک فروشگاه ناشناخته که می توانید خریداری کنید بازدید می کنید ، نمی توانید تضمین کنید که یک Ontos Creed خریداری شده اصلی باشد! علاوه بر این ، به دلیل قیمت بالای این عطر ، برای جلوگیری از ضررهای مالی ، باید بیشتر مراقب باشید و خرید خود را از مکانی معتبر تهیه کنید که مورد تأیید افراد دیگر یا مراجع ذیصلاح باشد.

برای خرید عطر مردانه Ontos می توانید از فروشگاه های معتبر آنلاین استفاده کنید که دارای نماد قابل اعتماد بوده و خدمات خوبی را ارائه می دهند. فروشگاه اینترنتی Mo Ton Ro یکی از این فروشگاه ها است که علاوه بر تضمین اصالت کالا ، خرید دلپذیر و البته ارزان تر با جشنواره های مختلف فروش و همچنین تخفیف روزانه را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر Ontus ، می توانید سایر عطرها و ادکلن های ساخته شده توسط برند Royal Creed را نیز از این فروشگاه آنلاین خریداری کنید.