اخبار جامعه

تاج در کیش تمام نشده است

اخیراً یک کالای خبری در کیش با محتوای پایان تاج منتشر شد که در آن سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش یادداشتی را منتشر کرد که به بررسی چگونگی انتشار این خبر پرداخت و ادعاها را تکذیب کرد.

به گزارش خبر فوری ، در این یادداشت می خوانیم:

این روزها رسانه های ملی و منطقه ای در توییتر با یکدیگر در حال گفتگو هستند. در کیش به پایان رسید ، “که البته شکل شدیدتری از موضوع اصلی در برخی رسانه های آنلاین پرمحتوا بود.

فکر می کنم همه این عناوین احساسی و دردناک بودند. دکتر رضانیا در مصاحبه با رسانه ها ، هرچند با اعلام این خبر که تعداد بیماران بستری در بخش اورژانس تنفسی بخش کیش و بیمارستان فوق تخصصی به صفر رسیده است ، توضیح داد که این به معنای “تاج بی روح در کیش” است. ، “عزیمت کیش از تاج” ، “پایان تاج در کیش” و “بی بند و باری کیش در مقابل تاج” نیست. این مصاحبه مصادف بود با اخبار دیدار دکتر مظفری با دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و جنرال مدیر سازمان منطقه آزاد کیش. پیش بینی و ارائه گزارشی از اقدامات شورای جزیره سان در مدیریت و درمان ویروس عروق کرونا ویروس. سخنرانی دکتر جهانگیری این بود که: “کیش می تواند الگویی برای کشور باشد تجویز و درمان ویروس عروق کرونا ویروس. “تاج در کیش به پایان نرسید.” منحنی اواخر اپیدمی ایجاد کرد.

در جزیره تاج ، این جزیره عاری از تاج نیست. بین کنترل میزان پخش و کاهش سایز اپیدمی با پایان مایل تاج فاصله ای وجود دارد. بگذارید این دو مفهوم را اشتباه نگیریم. پیگیری موارد در تماس با بیماران مثبت ، قرنطینه کردن افراد مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب و معالجه بیماران مثبت است. بیایید توصیه سازمان بهداشت جهانی را فراموش نکنیم: “تشخیص بیماری را فعال کنید. موارد تماس با بیماران را پیگیری و پیگیری کنید. قرنطینه. درمان کنید.” من اهمیت می دهم که با بیان این رفتار نادرست ، مردم به رفتارهای پرخطر بپردازند. ما می ترسیدیم از شکل گیری این حس نادرست در فضای عمومی جزیره که “تاج تمام شده است” جلوگیری کنیم.

پورعلی گفت: “این باور بسیار خطرناک است. مضر است. تغییر رفتار برای شیوع ویروس مفید است. نداشتن بیمار در بیمارستان پیروی از سیاست انتقال بیمار خوشحال از بیمارستان به مرکز درمانی برای ادامه درمان است.” البته ، “بررسی میزان شیوع” ، “کاهش اندازه اپیدمی” و “به تعویق انداختن منحنی اپیدمی” “دستاوردهای بزرگی بود” که با تلاش روزانه و چابک پرسنل بهداشتی و پزشکی جزیره حاصل می شد. در “شورای بهداشت” ، “مرکز توسعه سلامت” و “بیمارستان کیش” باید از تبلیغات و ایجاد فرهنگی برای رعایت رفتارهایی که این موفقیت را حفظ می کند ، تجلیل شود. مطمئناً فریاد پایان کرونا در کیش نمی تواند این موفقیت را حفظ کند.

انتهای پیام /