اخبار جامعه

کنترل قند خون دیابتی با تزریق “دو در یک”

یک روش جدید برای اولین بار امکان داشتن هر دو هورمون تنظیمکننده قند در خون یعنی “انسولین” و “آمیلین” شکل مطمئن شوید که در صورت تزریق به توافق است.

به گزارش اخبار و سهام جدید اطلس محققان در دانشگاه استنفورد یک روش موفق است که در حال رفتن به در حال توسعه داروهای دیگر برای دیابت و یا یک درایو از تزریق برای مطابقت با.

همراه با این هر دو از این داروها نیاز به تزریق جداگانه و تا به حال مانع از درمان مناسب دیابت است.

همان سلولهای بتای پانکراس به طور موثر و انسولین در یک وابسته به دوز مشاهده شد در تولید همان. این هورمون به نام آمیلین ترشح. این مولکول نقش مهمی در تنظیم قند خون (قند خون) درون زا و در این دوره از دو دهه گذشته و دانشمندان به کمک در درمان دیابتیها یک “شبه آمیلین” به اصطلاح “پراملینتید”(pramlintide) انجام داده اند.

سلول های بتا(β-سلول) یک نوع از سلول های پانکراس واقع شده است. سلول ها در مناطق به نام جزایر لانگرهانس که در حال حاضر و از ۶۵ تا۸۰ درصد از این منطقه را در فرم درخواست. وظیفه اصلی این سلولها ترشح انسولین است. این سلول ها در سال ۱۸۶۹ برای کالبدشناس ، آسیبشناس آلمانی پل لانگرهانس کشف شد.

در یک نوع از بیماری دیابت است که تخریب سلول های بتا در پانکراس منجر به نقص تولید انسولین در دیابت نوع دو مقاومت فاز-بدن انسولین آنچه وجود دارد این است که شما ممکن است در نهایت به تخریب سلولهای بتای پانکراس و نقص کامل تولید انسولین منجر شود.

بسیاری از بیماران مبتلا به دیابت نوع یک یا نوع دو احتمالا با تزریق انسولین به طور منظم نیاز به کنترل میزان قند خون خود را, شما در حال حاضر آشنا با. در حالی که مطالعات نشان داده اند که درمان با انسولین و آمیلین در همان زمان به طور موثر تر از انسولین در کنترل قند خون در بیماران دیابتی کمتر از یک درصد از بیماران به این درمان جدید دریافت شده است.

با توجه به اریک” ها مواد از دانشگاه استنفورد یک چالش عمده در تهیه این ترکیب یک عملی و مفید در راه است. شما نیاز به تزریق آمیلین و همچنین به عنوان یک دوم تزریق مستقل از انسولین به دلیل این دو مولکول به خوبی در سمت-توسط-جانبی سازگار نیست و زمانی که شما در حال مخلوط کردن ، به ناپایدار است. او و تیم او تصمیم گرفته اند در راه سازگار با محیط زیست به ترکیب این دو مولکول انجام دهد.

او گفت که یک دوم تزریق پس از تزریق انسولین این است که یک مانع واقعی برای اکثریت قریب به اتفاق بیماران. فرمول ما برای یک بیمار در یک تزریق هر یک از این دو هورمون در حالی که در همان زمان برای ورود به بدن از کار می کنند.

تهیه جدید توسط محققان در دانشگاه استنفورد بوده است برادر در قانون از جمله یک بسته مولکولی است “پلی اتیلن گلیکول” ساخته شده است و از این رو مهندسی و انتخابی به مولکول در آمیلین و انسولین است. این عنصر از سپر به بدن تزریق می شود و ترکیب و محافظت از آن و پس از تزریق و ورود به بدن و ارتباط است که در آنها با احتیاط آنها کاربردی و طبیعی است.

“آن ها”, او می گوید: این پوشش است که در جریان خون برای آن ثابت می باشد و هر دو این هورمون مهم به شما را قادر به کنار هم با هم کار کنند و عملکرد خود را در افراد سالم به دنبال.

این فرمولاسیون در حال آزمایش بر روی حیوانات و در آن بسیار موفق بوده است و آن را نشان داده است. در این فرمول آن نیز بیش از ۱۰۰ ساعت در ثبات است که این بدان معنی است که آن را می توان با استفاده از انسولین پمپ کاشته شده در بدن(ایمپلنت) را نجات داد و موفق.

از آنجا که از انسولین و “پراملینتید” هر دو از این داروها کنترل می شود. این محققان نشان می دهد که این فرمولاسیون جدید نیاز به حرکت به سرعت به عنوان ممکن است در این فرآیند از یک انسان خلبان هستند.

گام بعدی این است که به بررسی سمیت این روش در انسان است. قبل از تحویل به بازار است.

این یک مطالعه جدید در مجله Nature, مهندسی پزشکی منتشر شد.

پایان پیام