اخبار جامعه

بیش از ۸۵ درصد بیمارانی که جان خود را از دست می دهند، واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند

وی گفت: همه کسانی که در کشور واکسینه شده اند تحت نظر هستند و متأسفانه بیش از 85 درصد از بیماران فوت شده واکسن تاج واکسن زده نشده اند و موج ششم نگرانی مربوط به افرادی است که واکسینه شده اند. . نبوده اند.

به گزارش خبر فوری، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: واکسن و ایمن سازی واکسن به طور کامل و 100 درصد از مرگ و میر عروق کرونا و شایعه مرگ جلوگیری می کند و گفته می شود تزریق واکسن تاج است. زیرا دانشمندان و مراکز تحقیقاتی ثابت کرده اند که واکسیناسیون یکی از مهم ترین عوامل در مبارزه با بیماری عروق کرونا قلب است.

وی افزود: یک یا دو سال است که این واکسن ساخته نشده است و 100 سال است که این واکسن در ایران برای مبارزه با بیماری هایی مانند سیاه سرفه، کزاز و فلج اطفال و کنترل و ریشه کنی بیماری ها تزریق شده است، اما واکسن علمی است. کار کن.” ایران سابقه بسیار طولانی در پزشکی دارد. به عنوان نماینده 20000 معلم و 800 مرکز تحقیقاتی ، باید بگویم که واکسیناسیون برای نجات جان مردم و عزیزان ما ضروری است. هر فردی که می میرد ما را تحت تأثیر قرار می دهد، اما برای اطمینان از سلامت مردم، باید واکسن با پوشش بالا تزریق شود.

وزیر بهداشت گفت: امروز از وضعیت این اتاق نشیمن بازدید کردیم و متاسفانه مشکلات بزرگی در این اتاق وجود دارد که دانشجویان از عدم رسیدگی مناسب در گذشته گلایه داشتند اما 13 اولویت جدی و مهم دولت رسیدگی است. از مردم. مشکلات و دانش آموزان». آنها برای ما در اولویت هستند و مورد احترام هستند.

وی افزود: در زمینه واکسیناسیون نشان دادیم که می توانیم و با مشارکت مردم در مدت زمان کوتاه و دو ماه و نیم موفق شدیم در دور اول بیش از 70 درصد جمعیت هدف را واکسینه کنیم. هستند. ” و از مردم و خیرین و سایر تشکل های مردمی و انقلابی نیز می خواهیم که در این کار خیر سهیم باشند. امیدواریم مشکلات کوتاه مدت دانشجویان مانند بازسازی و تعمیر خوابگاه در دانشگاه علوم پزشکی را در مدت زمان کوتاهی حل کنیم، اما اساساً برای حل مشکلاتی مانند تخریب و ساخت خوابگاه جدید به زمان بیشتری نیاز است. .

وزیر بهداشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران با ظرفیت 2500 نفر در اتاق ها به دلیل وضعیت نامناسب اتاق ها توانسته است 1700 نفر را در خود جای دهد. خوابگاه های متاهل این دانشگاه نیز مشکل دارند اما تاکنون 60 زوج در آن خوابگاه مستقر شده اند اما برنامه دانشگاه علوم پزشکی تهران اجاره ساختمان هایی برای اسکان دانشجویان است. بهبود وضعیت اتاق خواب ها یکی از اولویت های وزارت بهداشت است. به دانشجویانی که در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران زندگی می‌کنند قول دادم در هفته‌های آینده دوباره به این اتاق سر بزنم تا ببینم مشکلشان حل می‌شود یا خیر.

عین اللهیک با بیان اینکه می توان بودجه و منابع را صرف کارهای لوکس و تزئینی کرد، گفت: اما اولویت ما ارتقای اتاق دانشگاه علوم پزشکی است و در این راستا تا حد امکان منابع لازم در تهران وجود دارد. دانشگاه علوم پزشکی را می گذاریم.

«دانشجویان در دانشگاه‌های علوم پزشکی خیلی زود واکسن عروق کرونا را دریافت کرده‌اند و اکثراً دو دوز واکسن دریافت کرده‌اند. اگر دانشجویی بیمار شد، اقداماتی مانند ایزوله کردن را انجام دهید.

به گزارش وب دا، وی ادامه داد: خوشبختانه با بالا بودن میزان واکسن در کشور، وضعیت بیماری رو به بهبود است. امروز تمامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران از ماسک استفاده می کنند. یکی از مشکلات کشور ما عدم اطلاع برخی از افراد در زمینه تاج و واکسن است، اما اکثر افراد واکسینه شده اند زیرا می دانند مقاومت بدنشان در برابر تاج در حال افزایش است.

انتهای پیام/