اقتصادی

کمیته اتحادیه اروپا: نیازی به خالی گذاشتن صندلی وسط هواپیما نیست!

کمیسیون اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد که شرکت های هواپیمایی ملزم به خالی که ثابت شده است به صندلی برای بلیط هواپیما در حال رفتن به.

به گزارش خبر فوری بر اساس گزارش رویترز آمده است., این کمیته اتحادیه اروپا به تازگی اعلام کرد که نیاز به خالی کردن آن برای قرار دادن صندلی در وسط در وسط هواپیما, فروش بلیط هواپیمایی, وجود خواهد داشت هیچ ایرلاینها همانطور که در گذشته در کل توانایی این هواپیما به تعداد بلیط می فروشند.

این کمیته همچنین اشاره کرد که به قطع زنجيره انتقال و انتشار ویروس “کورونا” ، استفاده و پوشیدن واجب ماسک صورت استاندارد و بهداشت در کابین هواپیما در پرواز و در فرودگاه آن را به اندازه کافی خواهد بود.

در گذشته الکساندر دژونیاک یک مدیر ارشد اجرایی بین المللی حمل و نقل هوایی و مقررات در طرف دیگر بسیاری از کارشناسان فعال در زمینه حمل و نقل هوایی در شرایطی که نیاز به خالی و ترک یک صندلی در وسط هواپیما, شرکت هواپیمایی گفته بود به او.

به گفته وی علاوه بر این تاثیر از نظر علمی ثابت انتقال و انتشار ویروس واقعی است. آن را به عملکرد و سودآوری شرکت هواپیمایی است که به سختی از بحران رسید و همه گیر تاج قرار داده شده است با مشکلات مالی بسیاری از کمربند دست و پنجه نرم و ملایم تر است که این یک مشکل است که منجر به ایجاد دو سناریو که در حال رفتن به یکی از آنها سقوط و ورشکستگی شرکت های هواپیمایی و دیگر به یک افزایش چشمگیر در قیمت و قیمت بلیط است.

پایان پیام