اقتصادی

قیمت بلیت هواپیما افزایش نیافته است

معاون رئیس سازمان هواپیمایی پس از انتقاد برخی از نمایندگان مجلس در مورد افزایش قیمت بلیط هواپیما ضمن رد این موضوع گفت: وی گفت که نه تنها قیمت بلیط هواپیما بلکه پروازهای زیادی در نوروز به دلیل کمبود مسافر است. تا 50٪ سقف تبلیغاتی برای فروش.

به گزارش خبر فوری ، اخیراً برخی از نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون عمران از افزایش قیمت بلیط هواپیما انتقاد کردند و برخی از مسافران در آخرین روزهای سال گذشته تا آستانه نوروز 1400 نسبت به این مشکل اعتراض کردند.

ابوالقاسم جلالی – معاون هواپیمایی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری – در مصاحبه با خبر فوری گفت: قیمت بلیط هواپیما افزایش نیافته و سازمان هواپیمایی کشوری مجوز صادر نکرده است. بلکه به دستور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری قیمت بلیط هواپیما تا پایان نوروز تغییری نخواهد کرد.

وی افزود: در مسیر برگشت به دلیل کمبود شدید مسافر ، بسیاری از بلیط های پروازهای نوروزی بیش از 50 درصد زیر سقف قیمت پذیرفته شده فروخته می شود که این نشان دهنده وجود بازار رقابتی در پروازهای مسافری است.

معاون سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: به عنوان مثال ، حداکثر قیمت بلیط پرواز تهران-کرمانشاه بیش از 500 هزار گوجه فرنگی است ، در چند روز گذشته مسیر بازگشت به 220 هزار گوجه کاهش یافته و سایر مسیرهای شلوغ پرواز مشمول این امر است کاهش آنها قیمت داشته اند.

جلالی با تأکید بر نظارت مداوم بر پروازهای مسافربری خاطرنشان کرد: با هر شرکت هواپیمایی یا پروازی که سقف قیمت را نداشته باشد یا پروتکل های بهداشتی را نادیده بگیرد ، برخورد خواهیم کرد زیرا این یک نمونه بارز از تخلف است. البته تاکنون این موارد در کلیه پروازها رصد و ارزیابی شده و پروتکل های بهداشتی نیز رعایت شده اند.

انتهای پیام