اقتصادی

انتقاد نماینده خاش از افزایش بیش از ۶۰ درصدی قیمت بلیت هواپیما

یکی از اعضای شورای مشاوران عمران کمیته مشورتی اسلامی با انتقاد از روند افزایش قیمت غیرقانونی بلیط هواپیما تأکید کرد که انتظار داریم وزیر راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری دستورات قیمت بلیط هواپیما را رعایت کرده و از افزایش غیرقانونی قیمت جلوگیری کنند. گرفتن.

اسماعیل حسین زهیک در گفت وگو با خبر فوری ، با اشاره به افزایش قیمت بلیط هواپیما اظهار داشت: شورای مشورتی اسلامی جلسات متعددی را با حضور وزیر راه و شهرسازی ، سازمان هواپیمایی کشوری و قیمت بلیط هواپیما با نمایندگان شرکت های هواپیمایی برگزار کرده است. با این وجود ، در تمام این جلسات تأکید شده بود که شرکت های هواپیمایی حق افزایش قیمت بیش از 10 درصد را ندارند ، اما اکنون می بینیم که در برخی مسیرها قیمت بلیط بیش از 60 درصد افزایش یافته است.

یکی از اعضای کمیته مدنی پارلمان گفت درست است که رعایت محدودیت های پرواز برای اجرای پروتکل های بهداشتی برای شرکت های هواپیمایی هزینه داشته است ، اما افزایش قیمت در چارچوب قانون انجام شده است. امروز شاهد افزایش قیمت بلیط از زاهدان به تهران از 400،000 به 1،100،000 بوده ایم.

در مجلس ، نماینده مردم خاش تصریح کرد: چگونه باید این هزینه توسط افرادی در شهرهایی که دور از مرکز زندگی می کنند و برای امور اداری باید به پایتخت بروند پرداخت شود؟ این هزینه های سنگین چگونه کسانی که باید در وسط کشور باشند مجبور به انجام کارهای پزشکی می شوند؟

در آخر حسین زهیک تأکید کرد: امیدواریم وزیر راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری دستورات مربوط به قیمت بلیط هواپیما را رعایت کرده و از افزایش غیرقانونی قیمت جلوگیری کنند.

انتهای پیام