اخبار جامعه

ارجاع اعتراض فرمانداری تهران به بسته محرک اقتصادی به کمیسیون‌های شهرسازی و برنامه و بودجه

رئیس شورای شهر تهران در ضد دولتی در اعتراض تهران نسبت به بسته محرک اقتصادی که به منظور بررسی سفارشات برنامه ریزی شهری و معماری و برنامه ریزی و بودجه مسائل.

این گزارش … در دو صد و چهارده در یک جلسه علنی شورای شهر تهران در ضد دولت تظاهرات در تهران در یکی از بندهای این قانون بسته محرک اقتصادی ناشی از شیوع کرونا در حال بحث و بررسی قرار گرفت.

در این زمینه محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: از چند هفته پیش لایحه و بسته محرک اقتصادی ناشی از شیوع تاج در 15 روز از تاریخ است که فرماندار این ایالت و این شورا ارسال شده است بررسی و اعلام کرد تا پایان قرارداد که در حال حاضر در آخرین فرصت است که این کمیته از مکاتبات که به منظور بررسی طرح قانون و اعلام نظر خود را برای ما به راه این لایحه به غیر از ماده 5. توافق شد.

حسن رسولی نیز در این لایحه گفت: این لایحه بسیار مهم است و در این معنا نیز تعامل بین حق و جدول انجام می شود. بله برای بررسی اگر این لایحه تسریع ذهن به این فرصت را به گسترش این کلمه به عنوان آنجا که ممکن است به استفاده از.

میرلوحی هر عضو دیگر شورای شهر تهران نیز تصریح کرد که: این برداشت من است که این شورا است که در مکاتبات با بسته محرک اقتصادی و بدون مشکل به تایید می کنند اما به نظر می رسد که نماینده قدرت قوه قضائیه به نقطه نظر در جلسه شورای مکاتبات از مردم می گویند. در نهایت با رفع برای این در نظر گرفته شده است در هیئت مدیره برای بسته محرک اقتصادی در حال رفتن به تبدیل شدن به بیشتر و بیشتر قوی, بنابراین امیدوارم که از امروز و این وزارت دفاع ساخته شده است به طوری که شهرداری می تواند در بهبود کار خود را برای آینده.

سالاری نیز در قانون اصلاحات از بسته محرک اقتصادی ناشی از شیوع کرونا گفت: باید بخشی از شورای مکاتبات با تشکر از شما ما شده است با قرار دادن در آن زمان همه از بندهای این قانون را نقد کنید. در واقع نقطه نظر این هیئت برای اجرای این استقرار شورای شهر مانند نقش ناظر در این مورد شما باید تمام قدرت در شهر تهران باید به شما داده می شود.

در این گزارش … در نهایت پس از بحث و گفتگو و تجزیه و تحلیل در این راستا محسن هاشمی رئیس شورای شهر نور بررسی در این مقاله از عمل بسته محرک اقتصادی ناشی از شیوع این تاج به کمیته های برنامه ریزی شهری و معماری و برنامه و بودجه ارجاع شده است مورد بررسی قرار گرفته و محل دقیق آن.

پایان پیام