اخبار ورزشی

تازه‌ترین واکنش قلعه‌نویی درباره ادامه لیگ و قهرمانی پرسپولیس

آفتاب نیوز:

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مصاحبه با Gazte Irratia درباره ادامه رقابت های لیگ 19 و تصمیم قهرمان گفت: “این یک چیز است که با راه اندازی مجدد لیگ یا مخالفت یا توافق برای راه اندازی مجدد لیگ این کار را انجام دهید.” آنها درباره اینکه این تیم برنده خواهد شد یا نه ، اظهارنظر نکردند ، اما برخی از دوستان حرکت خود را انجام دادند و به حاشیه رفتند تا خودشان را بشناسند.

وی ادامه داد: استدلال من این است که عاشقانی که این بیانیه را بیان کردند گفتند که شما باید به دلیل سلامتی و نگرانی های جامعه و مشکلات جامعه پس از ماکرون لیگ را تعطیل کنید. حال اگر فردا بگویند چنین و چنین تیمی قهرمان است ، آنگاه قهرمان شده است. ما نمی دانیم که برخی به دنبال چیزهای دیگر هستند یا به دنبال آن نیستند! اولا ، ما می گوئیم مشکلات بهداشتی جامعه ، ثانیا مشکلات اقتصادی است که در ماه های اخیر به مردم و ضعف ها آسیب رسانده است ، و سپس بعد از تاج گذاری که مسئولان دولت باید درباره آن فکر کنند.

آخرین واکنش قلعه نووی ادامه لیگ و مسابقات پرسپولیس است

قلعه نواوی در پاسخ به این سوال که آیا لیگ می تواند مسابقات را ببندد و قهرمانان پرسپولیس را نام ببرد ، توضیح داد: این کار ما نیست. من به شما یک مثال می زنم یک پروژه به مجلس می رود و جوانب و منافع خود را دارد. وی همچنین از نماینده دگراندیشان پیروی می کند که در یک سال و نیم در سپاهان چه تعداد ظلم و ستم و بی عدالتی انجام شده است؟ به همه شما که برنده شدید تبریک می گویم اما باید یک چیز را بگویم. در حالی که اتفاق می افتد ، باید عدالت انجام شود. در نهایت ، چندین تیم در پایین و بالای جدول وجود دارند که شانس کسب سهمیه را دارند. چندین تیم در لیگ وجود دارند ، مانند مس رفسنجان. اگر آنها به لیگ برتر نرسند ، مورد سوء استفاده قرار گرفته اند.

سرمربی سپاهان همچنین با بیان سخنان هاشم بیک زاده صحبت کرد و استقلال با بیان اینکه در دوره قلعه نوایی در استقلال ، برخی بازیکنان کم کاری کردند گفت: “ما در آن سال مشکلاتی داشتیم و آن متعلق به کسری نبود.” جناحی خارج از استقلال وجود داشت که می خواست ما را از استقلال دور کند. یک گروه در داخل مجموعه قرار داشت و آنها از خارج از گروه ترسیم شدند. چندین نگرانی اقتصادی نیز پدید آمد. فکر نمی کردم مثل تیم باشم بعد فهمیدم ، اما گفتم اشتباه کردم و نباید آینده خود را بفروشم. شما دو مثال برای من می گذارید. تیم هایی که برای آنها ارسال کردیم مشکلات زیادی داشتند اما نتیجه خوبی گرفتیم. آنها 6 ماه اول من در تراکتور را به من پرداخت نکردند. در زمان آقای عجللو ، در ماههای اخیر بحران واحدی دریافت نکرده بودیم. در همان سال ، سهمیه تراکتورسازی را گرفتیم. ما به طور کلی با استقلال مشکل داشتیم و جایی برای تمرین نداشتیم.