اقتصادی

تکلیف پرداخت‌های کارکنان مشخص نشد

اما طبق قانون ، از ژوئن به بعد ، پرداخت کارمندان فقط پس از ثبت اطلاعات در سیستم پرسنل ایران انجام می شود. در حال حاضر مشخص نیست که وی پس از ترک پست چه خواهد کرد.

به گزارش خبر فوری ، طبق قانون بودجه امسال ، آژانسها مکلفند اطلاعات کارمندان اعم از کارمندان رسمی ، پیمانکاران و قراردادهای تمام وقت از جمله کارمندان و کارکنان بهداشت را تا تاریخ 10 ماه مه در سامانه پرسنل ایران و سیستم حقوق و دستمزد و مزایا ثبت و یا به روز کنند.

بنابراین ، از ابتدای ژوئن ، پرداختهای مستقیم و مستمر به کلیه کارمندان دستگاههای اجرایی از محل اعتبارات هزینه و منابع عمومی و خصوصی فقط پس از ثبت اطلاعات در سیستم پرسنل ایران انجام می شود. این مزایا به کل کشور پرداخت می شود.

10 روز گذشته است ، اما مشخص نیست که در کدام دستگاه ها وارد سیستم شده یا تکمیل شده اند و کدام ها نیستند. اما از ماه آینده پرداخت به کارمندان فقط باید پس از ثبت اطلاعات در سیستم پرسنل ایران انجام شود ، بنابراین اگر این عمل در طی مدت زمانی کامل یا کامل نشده باشد ، دیگر نباید پرداخت شود.

با این حال ، در سالهای گذشته ، برخی آژانسها معمولاً از ثبت قانون برای ثبت اطلاعات كارمندان یا آماری در مورد حقوق و مزایای خود امتناع ورزیده اند ، یا در انجام این كار مشكل داشته اند. بعد از گذشت سه سال از الزامات قانون برنامه ششم توسعه برای ثبت اطلاعات حقوق و دستمزد كاركنان در سیستم ثبت نام حقوق و دستمزد ، برخی آژانس ها این شرط را برآورده نکردند و در حالی كه دولت سال گذشته قول داده بود ، همه آژانس ها بعداً دسترسی داشتند. گزارشی از اجرای قطعنامه هرگز منتشر نشد.

تاکنون هیچگونه پیگیری ای از سازمان مدیریت و اشتغال برای دریافت گزارشی از آخرین وضعیت سیستم کارگران ایران یا سیستم ثبت حقوق و مزایای کارگران صورت نگرفته است.

انتهای پیام