اقتصادی

تکلیف ۵۴۰ واحد مسکن تربت‌حیدریه مشخص شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علی اکبر کی پور شامگاه سه شنبه در مراسم قرعه کشی انتخاب ۵۴۰ مسکن نهضت ملی مسکن در تربت حیدریه اظهار داشت: تمام تلاش دولت برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ارائه و تحویل مقرون به صرفه است. . و مسکن با کیفیت

فرماندار تربت حیدریه افزود: اکنون که دولت تصمیم به ایجاد ارتباط بین مردم دارد، نهادهای دخیل در اجرای طرح به ویژه نهادهایی که زیرساخت ها را ایجاد و تکمیل می کنند باید در اجرای این طرح ملی همکاری کامل داشته باشند.

11 هزار متقاضی تربت حیدریه در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ها. زاوه و مه ولات

در ادامه مرتضی رضازاده تربت حیدریه رئیس اداره راه و شهرسازی نیز گفت: مجتمع مسکن آنلاین تربت حیدریه در سال 1388 با 10 پیمانکار آغاز به کار کرد و تاکنون 2426 واحد ساخته شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه افزود: از این تعداد یک هزار و 500 واحد تحویل و 900 واحد به دلایل مختلف از جمله نبود متقاضی یا عدم انجام تعهدات پیمانکار باقی مانده است.

وی گفت: از سوی دیگر متقاضیان شرکت در طرح نهضت ملی مسکن در سه شهرستان تربت حیدریه هستند. زاوه و مه ولات11000 نفر هستند که 7800 نفر مربوط به متقاضیان تربت حیدریه هستند.

رضازاده بیان کرد: پس از بررسی ها 6 هزار و 400 نفر واجد شرایط مسکن شدند. ابتدا نظرسنجی از این ساکنان انجام شد و در نتیجه 2000 نفر مسکن آنلاین و 700 نفر مسکن امام (ره) دریافت کردند. ) مرکز فرماندهی آنها گاز گرفتن را انتخاب کردند.

رئیس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه با بیان اینکه امروز 540 نفر به قید قرعه انتخاب شدند، گفت: این افراد برای انتخاب واحد و بلوک خود به فرمانداری معرفی می شوند تا دوباره قرعه کشی در آنجا برگزار شود. .

وی تاکید کرد: منازل این افراد از بین 900 واحد بلاتکلیف که در اولویت هستند تحویل داده می شود.

رضازاده از مشارکت متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن تربت حیدریه 300 میلیون تومان و میزان تسهیلات دولتی نیز به همین میزان خبر داد. بر اساس طرح دولت در طرح نهضت ملی مسکن، چهار میلیون خانه باید در چهار سال ساخته شود.