اقتصادی

کرونا در پرواز خالی نادیده گرفته شد؟!

در حالی که پروازهای داخلی رشد نسبی مسافران را تجربه می کند ، نیاز به مشاوره بهداشتی در سفر جدی تر از همیشه است ، اما در برخی موارد به نظر می رسد این نکات رعایت نمی شود.

به گزارش خبر فوری ، صبح امروز پرواز تهران – مشهد که تقریباً یک سوم ظرفیت آن را داشت ، بدون دیدن مسافت اجتماعی و بدون استفاده از ماسک توسط برخی از مسافران انجام شد که به گفته سخنگوی هواپیمای ملی ، برای رعایت الزامات پروتکل بهداشت لازم است. تخلفات توسط خطوط هوایی رسیدگی می شود.

امروز صبح ، ساعت 8:50 دقیقه صبح ، پرواز ایران-ایرتور 960 با پرواز 960 فرودگاه مهرآباد به مقصد مشهد حرکت کرد ، در حالی که تعداد کمی مسافر در هواپیما حضور داشتند و بیش از دو سوم صندوق خالی بود ، فاصله اجتماعی فضای کروی پرواز برای مسافران. وی مشاهده نشد و برخی از مسافران در استفاده از ماسک هنگام پرواز چندان مورد توجه قرار نگرفتند ، اگرچه به او بسته های پزشکی داده شد. مسافران برای پیگیری این مسائل اعتراض کردند بنابراین ما برای پی بردن به علت به هواپیما و سازمان هواپیمایی کشوری مراجعه کردیم.

رضا رضایی ، مدیر روابط عمومی خطوط هوایی ایران در گفتگو با خبر فوری ، علت عدم رعایت پروتکل در مورد این پرواز گفت: “سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) از احترام به مسافت اجتماعی در صندلی ها مطلع نشده اند.” در مورد استفاده از ماسک باید بگویم که همه پروازها از پروتکل ها پیروی می کنند و کلیه بهداشتی مورد نظر از جمله ماسک ، دستکش ، الکل و غیره را به مسافران ارائه می دهند ، اما اگر مسافر پروتکل ها را رعایت نکند ، هشدارهای لازم را به آنها می دهد. .

و وی افزود: یکی از دلایلی که توصیه می کنم فاصله اجتماعی در کابین هواپیما مشاهده نشود این است که باید مرکز ثقل هواپیما رعایت شود و براساس آن ترتیب ترتیب مسافرها باشد.

یادداشت های رضا جعفرزاده ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری به خبر فوری گفت که خطوط هوایی و نامه سازمان هواپیمایی کشوری باید مطابق پروتکل های تاج گذاری بهداشتی را بپذیرند. دسترسی به دادگاه لگن مانند استفاده از ماسک ضروری است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: کلیه فاکتورهای مهم از جمله خدمه پرواز باید در داخل جعبه کنترل شوند. در غیر این صورت ، عدم انجام اقدامات احتیاطی ممکن است منجر به محدودیت و سایر موارد نقض شود.

جعفرزاده ادامه داد: اگر شرکت هواپیمایی یا هر شخص علاقه مند در زمینه صنعت هواپیما از اقدامات پیشگیرانه اعلام شده و پروتکل های بهداشتی پیروی نکند ، ابتدا به وی هشدار می دهیم و از او می خواهیم در مراحل بعدی مرتکب چنین تخلفاتی شود. هستند ، و برخوردهای دیگر می توانند منتظر ساینده باشند.

وی با تأکید بر اینکه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی برای مبارزه با ویروس اقدامات مهمی برای کنترل ویروس انجام داده است ، اظهار داشت: این می تواند سلامتی افراد را به خطر بیندازد: “این اطمینان را به وجود آورده است که افراد مطابق الزامات بهداشتی باشند. و در حالی که بلیط های مسافرتی را لغو می کنند ، اما اگر برخی رعایت نکنند ، مطمئناً نکات و توصیه های حوزه پرواز را دنبال می کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره چگونگی ورود فضاپیمای اجتماعی به کابین برای راهنمایی و اطلاع رسانی به شرکتهای هواپیمایی گفت: “وقتی هواپیما دارای بار پرواز کم و صندلی های خالی باشد ، پرواز کروی و هواپیمای موردی وجود دارد.” آنها باید فاصله اجتماعی در کابین مسافر را رعایت کنند ، زیرا ما معتقدیم اقدامات قبل از سوار شدن به هواپیما بسیار مهم است.

انتهای پیام