اقتصادی

راه‌اندازی سامانه رصد ارائه سرویس دسترسی پهن باند به شبکه ملی اطلاعات

معاون وزیر پست ، ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات رادیویی از تغییر رویکردها و نیازها برای دسترسی به شبکه های باند پهن شبکه ملی اطلاعات ملی ، برنامه زمان بندی و کنترل کیفیت ارائه این خدمات خانگی خبر داد. .

به گزارش خبر فوری ، مجید حقی با بیان اینکه در حال تغییر رویکرد خود نسبت به شیوع بیماری عروق کرونا ویروس قلب و ارائه و ارائه خدمات است ، گفت: بنابراین ، ما باید روی کیفیت خدمات ارائه شده در حوزه ارتباطات و خدمات ثابت تمرکز و تمرکز کنیم. بود. یکی از مراحل موجود در این زمینه ارائه خدمات در زمان مشخص است و اپراتورها قادر به پاسخگویی به درخواست ها و ارائه خدمات مورد نظر شما هستند.

وی توضیح داد: فقط یک پنجره در این منطقه برای کنترل نحوه ارائه خدمات تعریف شده است. “با راه اندازی این سیستم ، مشتریان خدمات منظم می توانند درخواست ها را از طریق یک پنجره واحد ارسال کنند و همزمان مکان مورد نظر سرویس را انتخاب کنند.” آنها آن را می بخشند. در کنار این سیستم ، مشتریان همچنین می توانند از سیستم اندازه گیری Regulator Authority Plus استفاده کنند تا از تاریخ ارائه خدمات مختلف مطلع شده و فرصت و جهت بهتری داشته باشند. پس از این مرحله ، درخواست مشتری به اپراتور داده می شود و طبق برنامه تعیین می شود. گزارش عملکرد از اپراتورها دریافت می شود.

معاون سازمان تنظیم مقررات رادیو گفت: “برنامه کلیه خدمات تعیین شده است” و افزود: باید درخواستهایی براساس برنامه مشخص شده توسط ارائه دهندگان خدمات برآورده شود و در صورت بروز تاخیر یا مشکلی در ارائه خدمات ، باید اپراتور مسئولیت پذیر باشد.

حقی با اعلام xdslplus.ir به عنوان آدرس وب این سیستم ، افزود: یکی از مزیت های این سیستم تعیین دلیل تاخیر در اپراتورهای ارائه دهنده خدمات است و از آنجا که کلیه درخواست ها از یک سیستم ارسال می شود ، می توان مشکلات و نواقص را ریشه کن کرد. ” وجود دارد.

وی با اشاره به کمبودهای خدمات اینترنت خانگی ، گفت: دلیل این تاخیرها عدم سرویس دقیق و کیفیت است ، زیرا این سرویس در مقایسه با سایر خدمات پایدارترین و ارزانترین و در این حالت افراد است. آنها دید خوبی در استفاده بیشتر از این سرویس دارند و اگر زمان و کیفیت خدمات دریافت شده مناسب باشد ، مردم خدمات بیشتری را به دست می آورند.

معاون وزیر پست ، ارتباطات و فناوری اطلاعات رادیو تنظیم کننده با بیان اینکه بیشترین شکایات در زمینه ارتباطات ثابت سرویس دایره ای است ، افزود: امیدواریم با یک پنجره واحد مشکلات موجود در این زمینه را کاهش دهیم تا رضایت مشتری افزایش یابد. خدمت.

حقی با اشاره به رویکرد بهبود کیفیت خدمات ارائه شده از سوی وزارت ارتباطات ، تصریح کرد: طبق گفته وزیر ارتباطات ، کلیه مشترکین کشور با مشکلات کیفیت خدمات ثابت توسط کمیسیون های ملی و دبیرخانه های فناوری اطلاعات و ارتباطات کنترل می شوند. در صورت نیاز به اصلاح یا تعمیر خط ، پرونده به سرعت ساخته می شود.

انتهای پیام