اخبار عمومی

دادگاه CAS به نفع ذوب آهن رای داد/محکومیت ۳۰۰ هزار یورویی «شکاری» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سرانجام مشخص شد نقش رضا شکاری بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب آهن رضا شکاری در پرونده پرونده فرسایشی و بحث برانگیز. بازیکن از ذوب آهن جدا شد مالش در کازان سرانجام پس از شکایت باشگاه ایرانی به دادگاه عالی ورزش ، روسیه 300000 یورو به اضافه هزینه دیرکرد جریمه شد. سالن ورزش مالش در کازان او نیز در این غرامت شرکت می کند و باید این پول را به همراه شکار به ذوب آهن بدهد.

مجتبی فریدونی ، مدیر کل باشگاه ذوب آهن در گفتگو با آنلاین این خبر را گفت تائیدیه .رد

قبلاً ، باشگاه فیفا مالش در کازان وی به دلیل جبران خسارت تحصیلات (هزینه رشد) توسط باشگاه ذوب آهن حدود 105000 یورو جریمه شد.

در سال 1995 شکاری قرارداد خود را با باشگاه ذوب آهن یک طرفه فسخ کرد و سپس آنجا را ترک کرد روستوف و مالش در کازان روسیه شد. ذوب آهن همچنین از این بازیکن و باشگاه شکایت کرد و گفت یک شکارچی قرارداد خود را به طور غیرقانونی فسخ کرده است مالش در کازان او شکایتی را به فیفا ارائه داد و پرونده ای حدود هزار صفحه ای علیه این بازیکن فیفا تشکیل شد.

ذوب شده ها در زمان تصدی سعید آذری ، این بازیکن ابتدا توسط فدراسیون فوتبال تحت پیگرد قانونی قرار گرفت و سپس به دلیل آموزش و فسخ یک طرفه قراردادش توسط دادگاه عالی ورزش پرداخت شد.

باشگاه ذوب آهن گفت شکاری با این باشگاه قرارداد دارد و یک طرفه قرارداد را خاتمه داده و به تیم پیوست. مالش در کازان روسیه آن را دارد.

رسیدگی به این شکایت به دلیل روند بررسی و ارائه مدارک ، حدود چهار سال به طول انجامید.

ذوب آهن شکایت با مدیریت آذری را لغو نکرد ، ابتدا در قسمت جبران خسارت آموزش و پرورش این باشگاه بود مالش در کازان فیفا ذوب آهن را به پرداخت 105000 یورو (با احتساب جریمه های دیررس) محکوم کرد.

در بخش فسخ قرارداد ، فیفا “اعتراض به عدم رسیدگی به دادخواست” را نیز مطرح کرد. زیرا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران در این پرونده است رای داده ها توسط فیفا قابل بررسی نیستند ، به همین دلیل پرونده به دادگاه عالی ورزش ارجاع شد.

سرانجام ، پس از تغییر دو مدیر باشگاه فولاد ، دادگاه .اس جریمه 300000 یورویی برای شکار و مالش در کازان با توجه به.

شکاری سیرجان هم اکنون در تیم گل گهر بازی می کند.