اخبار عمومی

۱۰ نکته طلایی در طراحی کاتالوگ موفق – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، من مطمئن هستم که همه به دنبال حرفه هستند اکثر طراحی و ایده در زمینه طراحی کاتالوگ دستیابی به این هدف آسان است هی تو به خصوص در طراحی کاتالوگ ، احتمالاً می دانید کاتالوگ حرفه ای در ارائه شما و برندتان بسیار مؤثر است انتقال وجود دارد.

در اینجا 10 نکته طلایی برای طراحی یک فروشگاه موفق ، که تقریبا توسط هر شرکت موفق گرفته شده است و عناوین یک فروشگاه موفق است.

قبل از انجام هر کاری ، هدف طراحی خود را تعیین کنید

برای پیدا کردن ، شما باید با مشتری صحبت کنید و از او بپرسید که هدف وی جستجوی فروشگاه چیست. چه اطلاعاتی را در فروشگاه جستجو می کنید؟ چه اطلاعاتی را می خواهید در فروشگاه مشاهده کنید؟ سرانجام ، می توانید از شرکت یا مدیر برند خود بپرسید که چه محصولاتی برای آنها مهم است و چه اطلاعاتی برای آنها مهم است. هی تو اگر او داشته باشد و چه محصولی را بخواهد بفروشد.

حداقل سه ایده جدید را به فروشگاه خود وارد کنید

در حقیقت لات از در موارد مختلف ، کاتالوگ شما باید یک ایده را نشان دهد ، بنابراین با این تفسیر لات از کاتالوگ خود را با طرح درست نکنید.

داشتن سبک طراحی

یکی از مهمترین ویژگی های یک طراح خلاقیت و نوآوری وی است. اما داشتن یک سبک خاص به طراحی کاتالوگ حرفه ای کمک زیادی می کند. به عنوان مثال ، استفاده از یک فونت خاص یا استفاده از یک طرح امضایی خاص ، سبک شما را نشان می دهد و شما صاحب سبک خواهید بود.

در حقیقت ، پاسخ به این سؤالات و یافتن راه درست برای رسیدن به هدف ، یکی از مراحل اصلی طراحی است فروشگاه موفقیت آمیز وجود دارد.

قلم خاص در طراحی کاتالوگ

این ممکن است بسیار ساده باشد ، اما بسیار مهم است و مهمترین موضوعات همیشه در قلب ساده ترین موضوعات است. بله ، درست است که شما نباید از فونت های بیشتری برای یک فروشگاه حرفه ای استفاده کنید ، سعی نکنید با تغییر قلم کاتالوگ ، مشتریان خود را تحریف کنید. و حتما این موضوع را در نظر بگیرید.

اندازه استاندارد کاتالوگ خود را تنظیم کنید (قبل از شروع طرح)

شما می خواهید چیزی طراحی کنید و در واقع آن را چاپ کنید بهتره فرض کنید شما می خواهید طراحی مشابه و بدون هیچ گونه نقصی داشته باشید ، این مضامین و عناوین به تنظیم دقیق اندازه یا همان اندازه ، نوع رنگ و وضوح آن بستگی دارند و خطوط اندازه گیری را در نظر بگیرید لات هکتار یک دفترچه راهنما تهیه کنید بانداندو و طرح خود را برای چاپ آماده کنید.

همیشه یک کپی از طرح خود نگه دارید

وقتی کار شما در مرحله طراحی قرار دارد ، مطمئناً طراح کاتالوگ اعتراضات زیادی را به همراه دارد که معمولاً کاملاً صحیح است. برای به اشتراک گذاشتن طرح خود و دیدگاه طراح و طراح ، حتماً یک نسخه اصلی از طرح اصلی تهیه کنید. نتیجه گیری و سلایق خود را دریافت کنید.

مشتری را فراموش نکنید

به خاطر داشته باشید كه كاتالوگ شما طراحی می كنید كه قطعاً مشتری است و حقیقت این است كه كاتالوگ شما از هر چیز دیگری اهمیت بیشتری دارد ، این بدانید كه آیا مشتری شما جلوی آنها كاتالوگ شما را دارد یا خیر. بنابراین هدف این است که یک کاتالوگ موفق از متخصصان طراحی کنید پاک کردن شده است.

سعی کنید با سلیقه و نیاز مشتریان خود آشنا شوید و از آنها در طراحی خود استفاده کنید. این بیش از حد انتظار است ، اما کاملاً مطلوب است.

از جملات سنگین و پیچیده استفاده نکنید

در حقیقت ، مشتری از جمع آوری فروشگاه شما و توجه به آن پیش می رود تا زمانی که آن را روی میز یا هر جای دیگر پرتاب کنید ، بنابراین از فکر کردن یا جملات پیچیده ای که نیاز به عبارات غیرقابل توصیف دارند ، خودداری کنید. این امر به این دلیل است که مشتری شما از تعامل با محصول شما جلوگیری می کند و درنهایت منجر به عدم اتصال به فروشگاه شما می شود.

تصاویر مرتبط

برقراری ارتباط با او کافران از او بپرسید که آیا او به خوبی در ارتباط جذب شده است یا خیر. از ما بپرسید که آیا در اتصال جذب نمی شود فقط یک نام تجاری آن محصول

از تصاویر با بالاترین کیفیت استفاده کنید

بدیهی است که برای یک کاتالوگ حرفه ای به یک عکاس حرفه ای احتیاج دارید ، شرکت طراحی گندم سال ها است که از سبک طراحی در طراحی کاتالوگ و عکاسی صنعتی استفاده می کند و متخصصان ما در کمترین زمان ممکن ، با کیفیت. اکثر آنها از خط تولید شما و غیره عکس می گیرند.

این شرکت همچنین در زمینه های دیگری مانند طراحی جعبه ، آرم ، طراحی برچسب ، ساخت یک تبلیغات دقیق تخصص دارد تیز سینمای صنعتی و صنعتی و …. که به عنوان بهترین شرکت تبلیغاتی در ایران شناخته می شود ، کافی است یک بار اگر با متخصصان مجرب این شرکت باتجربه کار کنید ، مطمئناً متوجه تفاوت ها نیز خواهید شد.