اخبار عمومی

توقیف کالاهای غیراستاندارد فروشگاه های مجازی در گلستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، محسن خسروی اظهار داشت: در گشتی استاندارد با افسر پلیس گنبد کاووس ، حدود 400 مورد غیر استاندارد عرضه شده در فروشگاه های مجازی که تقریباً به یک میلیارد و 450 میلیون شورش منجر می شود ، کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد که در سال های اخیر ، به ویژه با شیوع بیماری کرونا قلب در کشور ، فعالیت بسیاری از فروشگاه های آنلاین افزایش یافته است. وی افزود: تأمین کالا در این فروشگاه ها ، افزایش توجه مردم به خریدهای اینترنتی و عدم نظارت صحیح بر عملکرد این فروشگاه ها متأسفانه زمینه بهره برداری از برخی از برندگان را فراهم کرده است.

خسروی خاطرنشان کرد: علاوه بر نماد اعتماد به تجارت الکترونیکی و درگاه های پرداخت ، مشتریان و بینندگان این فروشگاه ها باید به اصالت مارک استاندارد و کیفیت محصولات ارائه شده توجه کنند.

دفتر استاندارد اظهار داشته است كه تمام مراكز عرضه در شهر را كنترل خواهد كرد تا كيفيت كالاهاي عرضه شده در بازار را كنترل كند. وی گفت: فروشگاه های آنلاین مانند سایر فروشگاه ها زیر ذره بین استاندارد قرار دارند و محصولات ارائه شده در آنجا به گونه ای كنترل و كنترل می شوند كه دارای مارك استاندارد باشند.

سرانجام ، گنبد کاووس ، رئیس دفتر استاندارد این شهر ، یادآوری کرد که شهروندان گلستانی می توانند برای اطمینان از اصالت مارک استاندارد محصول به صورت رایگان و در صورت معتبر بودن مارک ، یک کد 10 رقمی زیر مارک استاندارد کالا ارسال کنند. اگر با ارسال پیام کوتاه یا تماس با سامانه تلفنی ، نام و محل توزیع کالا ذکر می شد ، به جمع آوری این محصولات در بازار کمک می کردند و سلامتی و سلامت شهروندان را به خطر نمی انداختند.