اخبار جامعه

تامین تجهیزات پزشکی، بهترین اقدام برای حمایت از حوزه سلامت در دوران کرونا

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری تاج ، بیماری همه گیر Covid 19 در کلانشهر تهران را اقتصادی بزرگ در جهان توصیف کرد و گفت: تأمین نیازهای تجهیزات پزشکی بهترین راه برای حمایت از سیستم بهداشت است.

به گزارش خبر فوری ، دکتر علیرضا زالی امروز در دیدار با مسئولان بانک قرض الحسنه آنلاین بانک ایران ، بیماری همه گیر Covid 19 را یک بحران پیچیده و یک بحران اقتصادی ویرانگر در سراسر جهان ، میزان و عمق ناآرامی های تجربه شده توصیف کرد. . این تأثیر در سالهای اخیر بی سابقه است.

فرمانده ستاد مرکزی کرونا در بخش دیگری از سخنان خود ، با اشاره به حمایت های ارائه شده توسط سازمان های مختلف بهداشتی و درمانی در اپیدمی کرونا ، گفت که این بهترین اقدام برای کمک به بخش بهداشت و کاهش درد بیمار است. کمبودها و نیازهای موجود در این زمینه را برطرف کرده و تجهیزات پزشکی تهیه کنید .. توضیح دهید.

زالی از بانک قرض الحسنه آنلاین ایران خواستار ارائه تجهیزات و تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی در سراسر کشور در اپیدمی کرونا به عنوان یک هدف مستقیم و بهینه برای حمایت از سیستم بهداشت و در راستای این اقدام است. نیازهای مراکز درمانی

وی با اشاره به ادامه بحران تاج ، به نقش سازمان های ارتقا health دهنده سلامت پرداخت و افزود: همه گیر شدن تاج ، فضای احساسی مثبتی را در کشور ایجاد کرده و همه سازمان ها از بازیگران اصلی بهداشت و مدافعان سلامت حمایت و تکریم می کنند. آنها این کار را انجام داده اند و دستاوردهای بزرگی دیده ایم.

تخصیص بسته های کمکی به احترام مدافعان بهداشت ، بررسی تفاهم نامه قبلی که با توجه به نیاز دانشگاه و کارکنان آن انجام شده ، کارکنان دانشگاه از دریافت وام از بانک آنلاین ایران از دیگر موضوعات مطرح شده توسط رئیس جمهور در این نشست بودند.

در حالی که وی از خدمات بانک اقتصادی ایران و پشتیبانی طرفداران بهداشت در اپیدمی کرونا تشکر کرد ، زالی اقدامات ذکر شده را به عنوان نقش مسئولیت اجتماعی این گروه و چشم انداز استراتژیک بانک آنلاین ایران برای خدمت به سلامت ذکر کرد. سیستم به عنوان یک مدل مناسب .. به افتخار مدافعان بهداشت برای سازمان های دیگر برای مشارکت.

سلطانیان – قرض الحسنه آنلاین ، مدیر بانک ایران در استان تهران – با اشاره به نگرش و ارتباط این بانک در کشور و اقدامات این بانک ، از تلاش مدافعان بهداشت در مبارزه با بیماری عروق بیماری کرونا قلب تشکر کرد. مسئولیت اجتماعی

به گفته وی ، قرض الحسنه هزینه مدافعان بهداشت را برای پرداخت تسهیلات ، خرید و اهدای 130 میلیارد ریال با دستگاه های تشخیص و درمان تاج و پرداخت 15000 تجهیزات پزشکی به بیش از 126 مرکز درمانی در کشور پرداخت خواهد کرد. برخی از خدمات این موسسه بانکی بوده است.

سلطانیان تأمین مسایل پزشکی به مراکز درمانی کشور برای بانک قرض الحسنه آنلاین ایران جهت پشتیبانی از سیستم بهداشتی و کاهش درد بیمار را افتخار خود عنوان کرده و ابراز امیدواری کرد با این اقدام بتوانیم مقابله کنیم وقایع خاص نگرانی های جامعه پزشکی

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، در این جلسه ، عون الله سلطانیان ، مدیر – دفاتر استانی تهران ، عباس رنجبرانی – معاون شعبه استان تهران و سعید یاساقی – روابط عمومی بانک مرکزی قرض الحسنه آنلاین شعبه تهران . دکتر ایران و دکتر خدادوست – معاون مدیریت دانشگاه و توسعه منابع – و سعیدی – مدیر حسابداری دانشگاه نیز در این جلسه حضور داشتند و در مورد اقدامات انجام شده و زمینه های افزایش همکاری بین دو گروه بحث کردند.

انتهای پیام