اقتصادی

تولیدکنندگان لوازم خانگی تا اول تیر فرصت دارند

رئیس اتحادیه صنفی لوازم خانگی گفت: با تصمیم سازمان حفاظت از کشور ، از 21 ژوئن طرحی برای کنترل بازار لوازم خانگی آغاز خواهد شد ، اما کسانی که قیمت خود را وارد سیستم نکرده اند ، تا روز یکشنبه ذکر مجازات نخواهند کرد. آنها فرصت دارند این کار را از اول ژوئیه انجام دهند.

وی در مصاحبه با مرتضی میری خبر فوری با استناد به ثبت 26 واحد در سیستم و 700 پرونده 700 محصول و لوازم ، وی از برگزاری جلسه با سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و توزیع کنندگان و تولید کنندگان لوازم خبر داد.

به گفته وی ، در این جلسه ، طرحی برای کنترل بازار لوازم خانگی از 21 ژوئن تا شنبه آغاز می شود ، اما افرادی که تا آن زمان قیمت ها را در سیستم وارد نکرده اند ، مجازات نخواهند شد و این کار را تا اول ژوئیه انجام می دهند. آنها یک فرصت دارند.

رئیس اتحادیه نمایندگی های فروش لوازم خانگی گفت: آنها برای ورود به سیستم 34 یا 35 واحد دیگر به دنبال قیمت هستند. وی گفت: “پس از این ، تعداد محدودی از واحدها باقی مانده است ، زیرا قیمت آنها از روز یکشنبه خواهد بود.” خواهد بود.

میری همچنین اعلام کرد: یک گروه کاری متشکل از سازمان حمایت ، اتاق بازرگانی و دفتر لوازم خانگی برای کنترل بازار لوازم خانگی تشکیل خواهد شد و گفت فعالیت این گروه از امروز آغاز شده است.

وی با اشاره به پیشنهادات ارائه شده در جلسه امروز سازمان حمایت از مصرف کنندگان ، تولید کنندگان و توزیع کنندگان گفت: “پیشنهاد من این است که فروشندگان گارانتی کالای فروخته شده را رعایت کنند تا خریدار آن را به شخص دیگری نفروشد.” به عبارت دیگر ، مصرف کننده فقط می تواند کالا و لوازم خریداری کند و دست معامله گران می تواند از بازار قطع شود.

به گزارش خبر فوری ، افزایش قیمت لوازم خانگی در هفته‌های اخیر یک تیتر بوده است ، با توجه به اینکه یادداشت‌های منطقه حاکی از آن است که امسال لوازم خانگی ایران از 25 درصد به 30 درصد رسیده و محصولات خارجی که بیشتر در کشور قاچاق است ، 100 درصد افزایش یافته است. سرانجام ، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان دیروز اعلام کرد که قیمت لوازم خانگی را مجددا بررسی کرده است. 20 درصد تلویزیون ها و 25 درصد باقیمانده لوازم خانگی با فوریه گذشته مقایسه شده اند و تولید کنندگان باید تا پایان روز 124 را وارد سیستم کنند که این ملاک برای بازرسی واحدهای صنفی است.

انتهای پیام