اقتصادی

مشمولان نمی‌توانند وارد سامانه سهام عدالت شوند!

حدود چهار روز از زمان ایجاد سیستم برای نشان دادن ارزش واقعی سهام می گذرد ، بسیاری از سهامداران در دسترسی به سیستم مشکل دارند و اطلاعات در سیستم تأیید نشده است.

به گزارش خبر فوری ، پس از شروع آزادسازی سهام عدالت ، به آنها اطلاع داده شد که افرادی که روش صحیح مدیریت سهام خود را انتخاب کرده‌اند ، می‌توانند برای مشاهده اطلاعات در مورد وضعیت دارایی به WWW.SAHAMEDALAT.IR مراجعه کنند.

در همین راستا ، ارزش 492 هزارتومان سهام با در نظر گرفتن قیمت های مشابه در روز (9 ژوئن) ، در 42 شرکت ارزش واقعی سهام آنها هفت میلیون و 680 تومان بوده است ، یا ارزش واقعی سهام یک شخص 490 است. هزاران نفر از آنها گرفته شده است ، تاکنون هفت میلیون و 830 هزار مقبره تخمین زده شده است.

در همین رابطه ، گزارش شده است که شخص می تواند هنگام ورود نام تلفن همراه به نام خود ، کد ورود به سیستم را از طریق پیامک دریافت کند.

والدین افراد زیر سن قانونی نیز باید با ثبت اطلاعات کودک در SJAM (SEJAM.ir) و ثبت شماره آنها به عنوان سرپرست ، بتوانند به سهام اینترنتی سهام عدالت دسترسی پیدا کنند تا ارزش واقعی سهام کودک را ببینند.

با این حال ، این موضوعات مورد بحث قرار می گیرد که بسیاری از ذینفعان تمام موارد فوق را رعایت کنند ، اما هنوز هم قادر به دسترسی به این درگاه اینترنتی نیستند.

در همین راستا ، تلاش های خبر فوری برای تحقیق در مورد این مسئله هنوز به اتمام نرسیده است و هنوز مشخص نیست که دلیل اصلی این است که افراد درگیر قادر به ورود به سیستم نیستند.

انتهای پیام