اقتصادی

بیت‌کوین مرز ۱۰ هزار دلار را رد کرد

برای اولین بار از ابتدای ژوئن سال جاری ، قیمت بیت کوین دوباره به بیش از 10 هزار دلار رسیده است.

به گزارش خبر فوری ، در حالی که بیت کوین در ماههای اخیر تغییر زیادی کرده است ، پس از زدن 9000 دلار ، دوباره از مرز 10 هزار دلار عبور کرده است. طبق گزارش CNBC ، بیت کوین در هفت روز گذشته نزدیک به 11 درصد افزایش یافته است ، و بورس های جهانی جهانی سعی کردند هفته گذشته طلا را نگه دارند.

در هفته های اخیر قیمت بیت کوین در مارس گذشته به 10 هزار دلار افزایش یافته است که نتیجه آن تاج جهانی برنز است. او کمتر از 5000 دلار دریافت کرد. فراز و نشیب های شدید بیت کوین بسیاری از مردم را در مورد تلاش برای ارز تغییر داده است. در واقع ، بین ژوئن و دسامبر سال 2017 ، ارزش بیت کوین 400٪ رشد داشته است ، اما از اکتبر تا دسامبر سال گذشته ، ارزش آن 30٪ کاهش یافته است.

با این وجود ، هنوز تحلیل های زیادی درباره آینده بیت کوین از زمان انتشار بلومبرگ وجود دارد او حساب کرد قیمت cryptocurrency بیت کوین در سال جاری به 20،000 دلار خواهد رسید. کیتی Stockton ، متخصص و تحلیلگر صنعت گفت: بیت کوین از لحاظ فنی 8000 دلار تثبیت شده است و در صورت افزایش بالاتر از 10،000 دلار ، می تواند شاهد افزایش چشمگیر قیمت ها باشد.

در حالی که شایعات مربوط به واکسن Corona در حال پخش است ، Vijay Ayar ، اکنون لونو ، مدیر سرمایه گذاری cryptocurrency ، معتقد است که بیت کوین از این شایعات سود خواهد برد ، گفت: اگر دولت های بزرگ به تخصیص بسته های کمک رسانی ادامه دهند ، روند این روند همچنان ادامه خواهد یافت. بازار Cryptocurrency به این کار ادامه خواهد داد. این روند صعودی بازار طلا و بورس را نیز شامل می شود و بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده همچنان ادامه دارند.

انتهای پیام