اقتصادی

بررسی شیوه های فروش نفت در شرایط تحریم در کمیسیون انرژی

سخنگوی شورای مشورتی انرژی هیئت مشورتی اسلامی گفت: بررسی فروش نفت در حوزه تحریم ها و تأکید بر لزوم متنوع سازی روش های فروش نفت در جلسه امروز کمیته.

در مصاحبه با خبر فوری ، مالک شریعتی نیاسر در مورد جلسه امروز کمیته انرژی مجلس توضیح داد: انرژی این کشور به ویژه فروش نفت ایران (ارائه شده توسط یک وکیل شرکت های نفتی) و ارائه مواد مرتبط با انرژی در سازمان حسابرسی عمومی مورد بحث قرار گرفت.

وی همچنین اظهار داشت: با توجه به قابلیت ها و قابلیت های اردوگاه ساخت و ساز خاتم الانبیاء از نظر نفت ، گاز ، برق ، طراحی و ظرفیت ساخت و ساز ، بخشی از فازها تعیین و اجرای پروژه های استراتژیک مشابه ستاره خلیج فارس است. اعضای محترم کمیسیون انرژی با حضور در دفتر مرکزی در پارس جنوبی ، این قابلیت ها را برای جلوگیری از فروش مواد اولیه و فعال سازی پروژه ها و پروژه های پالایشگاه نفت در زمینه برق و بهره وری انرژی مرتبط دانستند.

نماینده مجلس تهران خاطرنشان کرد: مشکلات و موانع موجود نیز توضیح داده شده است و کمیته انرژی همکاری و پشتیبانی خود را برای رفع مشکلات اعلام کرد و تصمیم گرفت جلسات تخصصی بین ستاد و اعضای کمیسیون برگزار کند تا پیشنهادهای موثری را ایجاد کند که بتواند ظرفیت ایجاد کند. در حوزه اقتصاد ، برای ادامه فعالیت مقاومت ایجاد می کند.

وی همچنین تأکید کرد: در بخش دوم ، یک استاد دانشگاه وکلا از شرکتهای نفت و گاز روش های مختلف تجارت را از نظر مجازات مورد بررسی قرار داده است ، و به ویژه شرایطی را که تحت آن مجازات های نفتی و موضوع فروش به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته و روش متنوع شده است. بر فروش نفت با هزینه و ریسک کمتر تأکید شد.

وی اضافه کرد: در بخش سوم این نشست ، گزارش مدیران و کارشناسان بخش نفت و گاز سازمان حسابرسی عمومی ارائه شده است ، به طور مشخص تمرکز تولید و مصرف بنزین ، وضعیت پروژه های توسعه نفت ، وضعیت پروژه های هزینه محور ، وضعیت حمایت از تولید است. از جمله نفت و همچنین چالش هایی در اجرای قانون استفاده از منابع عمومی در صنایع پایین دستی نفت و گاز و پتروشیمی.

انتهای پیام