اقتصادی

بررسی سوالات نمایندگان از وزیر اقتصاد در کمیسیون اقتصادی

سخنگوی کمیته امور اقتصادی مجلس گفت: شش نماینده وزیر اقتصاد در جلسه امروز آن کمیته از وی سؤالاتی کرده بودند.

در مصاحبه با خبر فوری ، مهدی توقیانی با اشاره به جلسه کمیته اقتصاد با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و معاونان وی امروز (سه‌شنبه) اظهار داشت: “در جلسه امروز 6 سؤال از وزیر اقتصاد و دارایی مطرح شد.” سؤال آقای آنابستانی دلیل عدم تصویب قانونی برای بهبود مستمر محیط کسب و کار ، همانطور که توسط وزیر اقتصاد توضیح داده شده است ، و در نهایت تصمیم گرفته شد که یک گروه کاری متشکل از اعضای کمیته روند کار در این زمینه را بررسی کند. اظهار نظر.

وی افزود: سوال محمد صفایی در مورد عدم اعمال قانون برای وصول مالیات از خانه های خالی بود ، آقای دژپسند توضیحی داد و نماینده مردم گناباد قانع شد. از آقای نوروزی نیز در مورد عدم توجه به فروش کالاها و قاچاق ارز سؤال شد و هنوز مشخص است که آیا آقای نوروزی از گمرک بازدید کرده و طی یک ماه تصمیم گیری خواهد کرد.

توفیانی پیشرفت کرده است: همچنین از احسان آرکانی ، وزیر اقتصاد ، در مورد مدیریت ضعیف و کارآیی جدی در زمینه مأموریت های اداره کل اقتصاد و دارایی استان خراسان رضوی سؤال شد. در یک مقطع زمانی خاص ، نقصی در یک دوره زمانی خاص مطرح شده است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: علیرضا سلیمی نه تنها 15 درصد از حقوق دولت را برای مناطقی که معدن در آن قرار داشت پرداخت نکرد بلکه به وزیر 15 روز فرصت داد تا گزارش ارائه شده توسط نماینده را بررسی کند. بگیر

وی اظهار داشت: سیدمحمد میرتاج الدینی همچنین سؤالی درباره حل ماده 20 قانون رفع موانع مطرح کرد.

انتهای پیام