اخبار ورزشی

گاف عجیب روزنامه کیهان در «حرامزاده» خواندن ویلموتس!

در ژوئن سال گذشته ، با سوء مدیریت و سوء مدیریت وزارت ورزش دولت تدبیر و امید ، مارك ویلموتس مربی خارجی كلاه تیم ملی ما را با قراردادی پنهانی با فدراسیون فوتبال ایران به دست گرفت. این مربی بلژیکی که در کشورش به عنوان “حرامزاده دانگلبرگ” شناخته می شود پس از بازی در “6 سناتور” به ایران آمد تا “سناتور” بازی کند!

کتابخانه:

امروز ، روزنامه کیهان گزارش داد که تیتر اصلی آن باید توسط مارك ویلموتس ایرانی به فدراسیون فوتبال بلژیك پرداخت شود و اینكه مجبور شد غرامت سنگینی را به مسئولان ورزش ایران پرداخت كند.

حتی بهانه نوشتن این مقاله ، که توسط تیم ورزشی نوشته شده است و نه تیم سیاسی این روزنامه ، با وجود مخالفت با دولت حسن روحانی ، بدون مشکلات آن باقی نمی ماند؛ کل مقاله با هدف انتقاد از بی مسئولیتی مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش است ، اما در بخشی از این مقاله با استناد به رسانه های بلژیکی ، به مارک ویلتوت تیتر داده شده که اشتباه است.

تاری عجیب روزنامه کیهان در Wilmots

کیهان در بخشی از این گزارش می نویسد: “در ژوئن سال گذشته با سوء مدیریت و سوء مدیریت وزارت ورزش دولت تدبیر و امید دولت بود که مارک ویلموتس مربی خارجی کلاه ایمنی تیم ملی ما را با قراردادی پنهانی با فدراسیون فوتبال ایران به دست گرفت. این مربی بلژیکی به ایران آمد تا پس از 6 مسابقه “وی” سناتور “بنامد! amaitu رد! پس از پایان قرارداد خود و جدایی تیم ملی ، ایران گمانه زنی ها و تردیدها در مورد جزئیات این قرارداد را افزایش داد و وزیر ورزش درگیر شد. کورکورانه ! “

این روزنامه می گوید مربی بلژیکی در کشورش به “کویر دانلگلبرگ” معروف بود که در ترجمه این عبارت اشتباه کرد. مارک ویلموتس در فوتبال بلژیک با نام “تاجی دو دانگلبرگ” شناخته شده است ، به معنای “دونگلبرگ که با او می جنگد”. او هنگام بازی از بدنی بسیار خوبی برخوردار بود و رسانه ها به دلیل روحیه جنگیدن این نام را برای او به وجود آوردند. یک رسانه بلژیکی دلیل این عنوان را اینگونه توصیف کرد: “ویلموت خیلی سریع در اثر جراحات جدی بهبود می یابد”.

تاری عجیب روزنامه کیهان در Wilmots