اخبار عمومی

کمک به شهرهای بدون سینما

بر اساس پایگاه خبری ،
معاون مهندسی عمران از پرداخت 500 میلیون تومان اعتبار به شهرهای فاقد سینما و تئاتر خبر داد و در تفاهم نامه منعقد شده با وزارت فرهنگ و جهت گیری اعلام كرد كه این شهرها 700 میلیون تومان پرداخت می كنند.

مهدی جمال نژاد ، کارمند و کارمند شهرداری های چرام ، لنده ، کهگیلویه و بهمئی با بیان اینکه ماشین آلاتی در شهرداری های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی تهیه شده است گفت: از نظر ماشین آلات مجهز هستند.

وی خاطرنشان کرد: به یاد سازمان شهرداری ها که به دولت کهگیلویه و بویراحمد ختم می شود ، ماشین آلات مورد نیاز شهرداری های این استان خریداری می شود. وی افزود: از نظر بودجه خرید ماشین آلات ، ادامه داد: یک سوم مبلغ ساخته شده توسط شورا. هزینه آن توسط یک سوم شوراهای ولایتی پرداخت می شود.

معاون عمرانی وزیر کشور افزود: تسهیلات ویژه کم درصد نیز در پروژه های درآمدزایی در شهرداری های این استان در نظر گرفته شده است.

معاون عمرانی وزیر گفت: سازمان شهرداری از پروژه های عمرانی شهرداری که در پایان دوره شهرداری به بهره برداری می رسند پشتیبانی رایگان خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اداره شهرداری طرح توسعه فضای سبز شهری را تأیید می کند ، ادامه داد: طبق تفاهم نامه منعقد شده با سازمان جنگل ها ، ما طرح توسعه فضاهای سبز را تصویب می کنیم.