چرا رحمتی خود را سکونشین کرده است؟

چرا رحمتی خود را سکونشین کرده است؟

مربی دروازه بان های شهر خودرو گفته است رحمتی به دلیل شرایط جسمی و آسیب دیدگی زانو آماده بازی در تیمش نیست.

به گزارش خبر فوری ، اشهر نامداری مربی دروازه بان های شهرخودرو در مورد اینکه چرا رحمتی در چارچوب این تیم در لیگ قهرمانان آسیا قرار ندارد ، اظهار داشت: طی 4 سال گذشته ، من 3 سال مربیگری مهدی رحمتی را داشته ام و از بدن او شناخت کامل دارم. او خیلی تلاش کرد تا در شرایط عالی قرار بگیرد ، اما زانوی او مشکل داشت و نمی توانست روی پاهایش بازی کند.

وی ادامه داد: ما سعی کرده ایم چیزی پیدا کنیم که در سالهای آینده برای تیم ما مفید باشد. محمد جواد کیا و صفاییان می توانند آینده شهرخودرو را ابداع کنند و هدف تیم را برای 15 سال تضمین کنند. من در این باره با رحمتی صحبت کردم و او از این کار راضی بود.

نامداری درباره تقابل شهر خودرو با الهلال گفت: بعد از یک لیگ طولانی و طاقت فرسا که 16 ماه طول کشید ، به این مسابقات رسیدیم. پنجره نقل و انتقالات ما بسته شد و در حالی که حریفان کاملاً مسلح بودند و شرایط جدید به خطر افتاده بود ، با تعداد محدودی بازیکن مواجه شدیم. الهلال بهترین تیم آسیا است و افتخارات زیادی دارد. ما مسابقه سختی داریم ، اما وضعیت کرونا شایعات زیادی ایجاد کرده است. اگر همه این شایعات صحت داشته باشد ، بازیکنان محلی الهلال از کیفیت بالایی برخوردار هستند و هنوز کار ما علیه آنها سخت است.

انتهای پیام