اخبار جامعه

واکسن ویروس کرونا تا اوایل سال ۲۰۲۱ آماده خواهد شد

شرکت بیوتکنولوژی چینی Sinovac روز پنجشنبه گفت که واکسن تاج در اوایل سال آینده در جهان در دسترس خواهد بود.

به گزارش خبر فوری و به نقل از ABC News، مدیرعامل Sinovac ، یین ویدونگ قول داد که اگر مرحله سوم و آخر آزمایش واکسن شرکت خود را بر روی انسان به پایان برساند ، واکسن CoronaVac این شرکت را به سازمان بفروشد. به اداره غذا و داروی ایالات متحده مراجعه کنید. یین گفت واکسن آزمایشی به او تزریق شده است.

وی گفت: “در ابتدا ، استراتژی ما ایجاد واکسن برای چین و ووهان بود.” اما به زودی ، در ژوئن و ژوئیه ، ما استراتژی واکسیناسیون خود را در سراسر جهان تغییر دادیم. هدف ما تهیه واکسن برای ایالات متحده ، اتحادیه اروپا و سایر کشورها است.

یین گفت: “بیش از 24،000 نفر در آزمایشات بالینی در برزیل ، ترکیه و اندونزی شرکت کرده اند و آزمایشات در بنگلادش و احتمالاً شیلی برنامه ریزی شده است.” وی گفت: سینووا این کشورها را به دلیل جمعیت زیاد انتخاب کرده است ، که احتمالاً منجر به شیوع جدی تری می شود.

یین اظهار داشت که وی چندین ماه است که واکسن آزمایشی مصرف می کند زیرا فازهای اول و دوم آزمایشات انسانی عوارض جانبی جدی را نشان نمی دهد. Sinovac پس از مشاهده موارد بیشتر ویروس کرونا در کودکان و سالخوردگان در سراسر جهان ، در حال آزمایش دوزهای پایین Coronavac در کودکان و افراد مسن در چین است.

یین گفت: “Sinowa در ژوئن همراه با Sinofarm و Cancino آن تأیید را دریافت كرد و توانست دهها هزار دوز Cronavac به دولت پكن برساند.”

وی افزود: کارمندان Synovac حق استفاده از واکسن در مواقع اضطراری را دارند زیرا این واقعیت که بیماری در داخل شرکت و در بین کارمندان شیوع پیدا کرده است توانایی تولید واکسن را از ما می گیرد.

سینوواک ، مدیر عامل شرکت داروسازی چین گفت: “90 درصد خانواده های کارگران محلی در چین واکسن Covid-19 شرکت را دریافت کرده اند.”

انتهای پیام