اخبار ورزشی

“با ورزش باراسل بیشتر آشنا شویم”

به گزارش خبرگزاری گیلنا خبر فوری؛ باراسل پس از مهاجرت از فرانسه به سوئیس در دهه 1960 توسط استاد باله بوریس كنیاسف اختراع شد. هر از گاهی متوجه می شد که زمین در اصلاح حرکات و مشکلات استخوانی و اصلاح ستون فقرات کمک بسیاری می کند. پس از آن ، دانش آموز آنیتا کریستینا شروع به آموزش حرفه ای کرد.

باره: بار

au: به

خورشید: زمین

در سال 1373 ، خانم هنگامه امیدی ، از دانشجویان قدیمی کریستینا ، پس از گذراندن دوره های بارسل با کریستینا ، به ایران بازگشت تا مردم ایران از معجزه باراسل مطلع شوند.

مزایای این دوره:

باراسل یک ورزش ریتمیک ، قدرتی ، استقامتی و کششی است و از آنجا که تمام حرکات دراز کشیده انجام می شود و چرخش غیرطبیعی تنه اتفاق نمی افتد ، به طور مداوم روی عضلات نزدیک شده و از ران حرکت می کند و در نتیجه آسیب کمتری به بدن وارد می شود. به تناسب اندام شما کمک می کند و چربی های شکم ، ران و ران را می سوزاند.

من (فتانه حسینی) این رشته را در آبان 1397 به استان گیلان معرفی کردم و با حکمی در کمیته باراسل اعتماد ورزش همگانی استان گیلان ثبت کردم.

تهیه و تنظیم: فتانه حسینی

رئیس کمیته بارسل اعتماد عمومی ورزش گیلان

گفتنی است ، علاقه مندان در این زمینه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر مدیریت و صفحه رسمی اینستاگرام اعتماد ورزش همگانی گیلان تماس بگیرند.

IMG-20200927-WA0035