اخبار ورزشی

حمایت کاپیتان تیم ملی از جهانبخش/ با فوتبال انگلیس آشنا هستم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، کریم انصاری فرد در نشست خبری پیش از آغاز جام جهانی 2022 قطر گفت: این سومین حضور من در جام جهانی است. من همیشه به تعهدم پایبند بوده ام و سعی کردم بهترین عملکردم را در زمین انجام دهم.

وی افزود: در جام جهانی مقابل تیم های بزرگ هم به صورت تیمی و هم به صورت انفرادی تجربیات زیادی کسب کرده ام و این تجربه را به بازیکنان جوان منتقل می کنم.

مهاجم تیم ملی ایران با تاکید بر این نکته تاکید کرد: این بار به دنبال صعود از مرحله گروهی هستیم. انشاالله هم من و هم دیگر بازیکنان ایران تا آخرین لحظه بازی سوم و دوم برای رسیدن به این اتفاق تاریخی دست از کار نکشیم.

انصاری فرد تصریح کرد: یک سال فوتبال انگلیس و ناتینگهام فارست بازی کردم. من تا حدودی در مورد فوتبال انگلیس می دانم. من می دانم که مردم این شهر چقدر به ورزش و فوتبال مشغول هستند و برایشان مهم است. من حساسیت این موضوع را می دانم.

وی گفت: انگلیس یکی از بهترین لیگ های جهان را دارد و بهترین بازیکنان جهان در این کشور بازی می کنند. سعی کرده ام شرایط فوتبال انگلیس را بفهمم و به هم تیمی هایم منتقل کنم.

مهاجم تیم ملی ایران درباره اتفاقات رخ داده در ایران گفت: می خواهم یک نکته را روشن کنم. دیروز در نشست خبری علیرضا جهانبخش اتفاقی افتاد. تیم ما همیشه به یک تیم بودن معروف بوده است. به همین دلیل من و سایر بازیکنان سعی کرده ایم از یکدیگر دفاع کنیم و حقیقت را بگوییم. ایرادی ندارد که هر روز یک سوال بپرسیم. ما به آن احترام می گذاریم و اکنون که اینجا هستیم، موظفیم پاسخ دهیم. شما موظف هستید که اینجا باشید و سوال بپرسید. من از علیرضا جهانبخش که امروز اینجا نیست دفاع می کنم چون سوالی از او پرسیده شد که به سوال امروز نزدیک بود. نمی دانم همان خبرنگار بود یا نه.

انصاری فرد خطاب به خبرنگار خارجی ادامه داد: جوابی که ما می دهیم چیزی نیست که بعدا بنویسید یا صحبت کنید. ما پاسخی ارائه می دهیم و شما آن طور که می خواهید بنویسید و بیان کنید. برای من قابل احترام است، اما به خاطر دیروز آنچه می گویم نوشته و تفسیر دیگری می شود. در یک جمله پاسخ کوتاهی به شما می دهم. من برای کشور دیگری نیستم.

مهاجم تیم ملی ایران با تاکید بر این نکته: از کودکی آرزو داشتم مانند بسیاری از اسطوره های کشورهای دیگر فوتبالیست شوم. در کشور ما اسطوره های بزرگی داریم که می دانید. رویای من این بوده که در جام جهانی باشم و فوتبال بازی کنم و از آن لذت ببرم و مردمم را خوشحال کنم. من به شما قول می دهم که همه ما برای شاد کردن کشورمان تلاش خواهیم کرد. مثل جام جهانی 2014 و 2018 و اتفاقات قبلی هم افتاد. همه بازیکنانی که لباس تیم ملی را بر تن داشتند تا آخرین لحظه دویدند و جنگیدند و در نهایت مردمشان خوشحال شدند.

انصاری فرد درباره تاثیر حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی ایران گفت: اگر بخواهیم در مورد برنامه درسی کی روش صحبت کنیم خنده دار است. او یک مربی بسیار معروف و شناخته شده در جهان و آسیا است. صحبت از نتایج کی روش هم بیهوده است، چون همه از نتایج او در اروپا و تیم ملی خبر دارند و نتایج به خودی خود قابل توضیح است.

وی یادآور شد: زمانی که کی روش هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت، ایران همیشه به تیمی بودن شهرت داشت. ما همیشه تا آخرین لحظه جنگیدیم تا مردم را خوشحال کنیم. همه با یک صدا و یک دل منتظر شروع جام جهانی هستیم تا با دل بازی کنیم و بهترین نتایج را بگیریم.

کاپیتان تیم ملی ایران همچنین گفت: این جام جهانی برای من و هم تیمی هایم نیست، بلکه برای کشورم، برای همه کشورها و برای تمام دنیاست. ما همیشه برای کشورمان بازی می کردیم و هیچ تیمی محروم نیست. همانطور که برای همه طرفداران سایر کشورها، ایران یکی از بهترین طرفداران جهان را دارد.