اخبار سلامت

تست کرونا در منزل

خوشبختانه ، اندکی پس از شروع بیماری ، روش ها و استانداردهای تشخیص ویروس به سرعت توسعه یافت و آزمایش اطلاعات سلامت افراد امکان پذیر بود. تست تاج به آزمایشگاه محدود نمی شد.

هوم کا یکی از خدمات سلامتی و سلامتی است که به صورت تست تاج در خانه ارائه می شود که زیر مجموعه خدمات تست خانگی است.

به طور خلاصه ، تست تاج خانگی شامل چندین مرحله است. پس از ثبت درخواست هر شخص ، یک پرستار Home Ka Group محل حضور متقاضی را ذکر می کند. این نمونه گیری را انجام می دهد و نمونه را در مدت زمان کوتاهی به آزمایشگاه می برد تا روش های نمونه نمونه را انجام دهد. در نهایت نتیجه آزمایش به آزمایشگر گزارش می شود.

اگر آزمایش منفی باشد ، فرد سالم است و می تواند به زندگی عادی خود برگردد. در غیر این صورت ، در صورت مثبت بودن آزمایش ، باید آن فرد هر چه زودتر قرنطینه شود تا دیگران و نزدیکان به ویروس کرونا آلوده نشوند. خدمات مراقبت در منزل می توانند برای مراقبت بهتر و در نتیجه بهبودی سریعتر از بیماری بسیار مفید باشند. پرستار بیش از هر کس می داند که چگونه قوانین و استانداردهای قرنطینه را رعایت کند و می تواند بر اساس دانش پرستاری بهبودی بیمار را تسریع کند.

بیماران ، کودکان و افراد مسن از جمله افرادی هستند که در معرض این بیماری هستند و برای بررسی تاج به مراکز درمانی مراجعه می کنند. این گروه ها به دلیل سن و وضعیت فعلی در گروه های پر خطر برای بیماری بیماری کرونا قلب قرار دارند. به همین ترتیب ، سالخوردگانی که قبلاً به خدمات فیزیوتراپی یا کاردرمانی مراجعه می کردند اکنون می توانند از خدمات فیزیوتراپی در خانه یا کاردرمانی برای جلوگیری از مراجعه آنها به مراکز درمانی استفاده کنند.

گروه هوم کا در صورت نیاز ، خدمات همزمان سرپایی و خانگی را به بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا در حین مراقبت و قرنطینه ارائه خواهد داد. تا زمان بهبودی کامل بیمار در کنار شما خواهیم بود.

تست تاج در خانه

مراحل ساخت تاج در خانه

همانطور که گفته شد ، پس از تکمیل درخواست توسط متقاضی ، یک پرستار برای شرکت در نمونه گیری به متقاضی می رود. نمونه گیری بسته به نوع آزمون متفاوت خواهد بود.

یکی از مهمترین نکات در این بخش روش نمونه گیری است که تأثیر بسزایی در صحت آزمون دارد. نمونه گیری باید به نکات و استانداردهای نمونه گیری کاملاً مسلط باشد. نمونه برداری نادرست ممکن است بر دقت نتیجه آزمایش تأثیر بگذارد.

بنابراین ، گروه هوم کا در انتخاب کارکنان درمانی و استخدام پرستار بسیار حساس است. این مجموعه به دنبال انتخاب متخصصان با انجام مصاحبه های تخصصی برای کاهش خطاها و عواقب بعدی از همه جهات است. به همین دلیل مردم به مجموعه Home Ka اعتماد کامل دارند.

پس از نمونه گیری ، در شرایط عادی نمونه به آزمایشگاه برده می شود و طی آن آزمایشات تخصصی لازم توسط کارکنان مجرب و کارشناسانی که از استانداردها و پروتکل های آزمایشگاهی آگاه هستند انجام می شود. این مرحله در صحت آزمون نیز بسیار مهم است.

نگران نباش مجموعه Home Ka یک قرارداد با آزمایشگاه های تخصصی ویروس شناسی در تهران است تا از صحت نتایج آزمایش اطمینان حاصل کند. بنابراین ، کیفیت و دقت تست تاج خانگی با مجموعه Home Ka بالا خواهد بود

تست تاج در خانه

همانطور که همه ما می دانیم ، آزمایش روش های مختلفی دارد. با پیشرفت علم ، روش های آزمایشگاهی نیز روز به روز پیشرفت می کنند. پیشرفت های انجام شده با هدف افزایش دقت و نتایج سریع مطمئناً راحتی و راحتی آزمایشگر را به همراه خواهد داشت.

به طور کلی دو روش مختلف برای آزمایش تاج در خانه در مقابل دستگاه تستر وجود دارد که به طور خلاصه هر یک از آنها را در زیر ارائه خواهیم داد.

آزمایش آنتی بادی تاج: برای درک و درک بهتر این نوع آزمایش که می توان در آزمایش تاج در خانه استفاده کرد ، ابتدا باید اصطلاح آنتی بادی را بدانیم. آنتی بادی ها در واقع سلاح بدن در برابر ورود عوامل خارجی هستند. این ماده که مسئول ایجاد گلبول های سفید خون در برابر عوامل بیماری زا است ، حدود دو تا سه هفته پس از ورود ویروس به جریان خون وارد می شود. بنابراین ، آنالیز آنتی بادی های تاج برای غربالگری مناسب نیست. از آنجا که وجود آنتی بادی در خون با سهولت و سرعت بیشتری تشخیص داده می شود ، یک نمونه خون برای این آزمایش تجزیه و تحلیل می شود.

تست تاج کامپیوتر: در این روش ، به جای عواملی که بدن در برابر ویروس ایجاد می کند ، ویروس شناسایی می شود. این به این معنی است که متخصص در آزمایشگاه به دنبال نمونه ای از متقاضی ویروس می رود. نمونه ای از این آزمایش ترشحات از گلو یا پایین بینی است. این روش برای پیش بینی بسیار مناسب است. این به این دلیل است که ویروس می تواند بدون نیاز به زمان بیشتر ، به زودی وارد بدن شود و شناسایی شود.

گروه کا کا با تکیه بر تیم پزشکی قدرتمند و پرستاران م itsثر خود ، آزمایشات تاج در خانه را به متقاضیان محترم ارائه می دهد و از به خطر انداختن سلامت هموطنان عزیزمان جلوگیری می کند و برای کسب نتیجه دقیق در مراکز درمانی و آزمایشگاه ها حضور پیدا می کنند. بدست آوردن. اولویت ، آرامش و آسایش هموطنان عزیزمان و صحت ارائه خدمات است.

آیا تست تاج در خانه دقیق است؟

در نگاه اول ، انجام آزمایش تاج در خانه ممکن است دقت کمی داشته باشد. اما اینطور نیست. درک آن آسان است.

راحتی آزمایشگر برای قرار گرفتن در یک فضای آرام در خانه شامل نمونه گیری نیز می شود. بنابراین ، دقت آن بالا خواهد بود. بنابراین ، همچنین می توان گفت که دقت تست های تاج در خانه بالاتر از آزمایشگاه است.

گروه خانگی کا از حساسیت بالایی در انجام خدمات خاص برخوردار است و بنابراین با تیم پشتیبانی خود بر عملکرد دقیق خدمات در طول مسیر نظارت می کند.

تست تاج در خانه

تأثیر معاینه عروق بیماری کرونا در خانه بر سلامتی

شاید فکر کردن در مورد این موضوع کمی عجیب به نظر برسد ، اما ممکن است فردی با علائمی مانند تب ، سرفه و خستگی دچار بیماری عروق بیماری کرونا قلب نباشد. علائم بالینی هرگز همه چیز را به طور قاطع بیان نمی کنند و تنها یک مطالعه می تواند علت علائم را مشخص کند. با فرا رسیدن فصل سرما اتفاقات زیادی رخ خواهد داد. فردی با علائم بیماری کرونا ممکن است برای آزمایش بیماری کرونا به آزمایشگاه برود ، اما دچار سرمازدگی شده است. در چنین شرایطی ، در یک محیط اشغال شده قرار دارد که به نظر می رسد شلوغ باشد و ویروس نیز وجود داشته باشد. یا اینکه در راه آزمایشگاه در انظار عمومی ظاهر می شود. این دلایل ثابت می کند که انجام آزمایش تاج در خانه می تواند به سلامت افراد کمک کند.

حق آزمایش تاج در خانه

اول از همه ، هر کسی که نیاز به انجام آزمایش های تاج در خانه دارد ، می تواند از خدمات مجموعه Home Ka استفاده کند. ما می دانیم که افراد مبتلا به آسم ، سیستم ایمنی ضعیف یا بیماری هایی مانند اختلالات کلیوی و کبدی در صورت مراجعه به مراکز درمانی و آزمایشگاه ها در معرض خطر بیشتری هستند. انجام تست تاج در خانه روش خوبی برای جلوگیری از حضور عزیزان در آزمایشگاه است.

علاوه بر این ، موارد زیر برخی از افرادی است که به آزمایشگاه مراجعه نمی کنند و در معرض خطر آزمایش تاج در خانه نیستند. این افراد در معرض خطر بالای بیماری عروق بیماری کرونا قلب هستند.

  • افراد مسن که قادر به حرکت نیستند.
  • افرادی که با توانایی حرکت متولد نشده اند.
  • بیماران بستری در خانه.

تست تاج در خانه

هزینه تست تاج در خانه چگونه تعیین می شود؟

مشکلات اقتصادی و نگرانی فزاینده مردم ، انتخاب هر محصول یا خدمتی را با هزینه آن در اولویت قرار داده است. همه ما اینگونه هستیم و این یک اولویت مشترک است. هزینه ساخت تاج در خانه یکسان است.

مجموعه Home Ka افتخار دارد که در تعادل کیفیت و قیمت موفق باشد. به عبارت دیگر خدمات خود را با بالاترین کیفیت و با قیمت مناسب ارائه دهد. اساس خدمات قیمت گذاری مجتمع هوم کا ، مجوزهای وزارت بهداشت است.

خدمات تست تاج خانگی را از مجموعه Home Ka دریافت کنید

برای دریافت خدمات آزمایش تاج از مجموعه Home Ka در خانه ، با شماره 91025595-021 تماس بگیرید و با کارشناسان مجموعه Home Ka در مورد نیاز خود و خدمات مورد نظر خود صحبت کنید. متخصصان مجموعه Home Ka با مشاوره رایگان به شما کمک می کنند تا به هدف خود برسید.

* اعلامیه های گزارش