اخبار عمومی

دشمنی سران فاسد غربی ریشه در اندیشه های عدالت خواهانه اسلام دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، مجمع نمایندگان استان فارس در بیانیه هایی توهین دولت فرانسه به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

خصومت با ایده برتر و آزادیبخش اسلام از نظام سلطه ، سابقه طولانی دارد و در همه مکانهایی که این نظام غیرانسانی تسلیم این ایده متعالی شده است ، چیزی جز تمسخر و تمسخر مانند انسانهای فروتن و فروتن پیدا نکرده است.

اقدامات بی سابقه ای که طی روزهای گذشته به احترام پیامبر گرامی اسلام (ص) به شارلی ابدو توهین کرده و حمایت فاحش و گمراه کننده رئیس جمهور فرانسه از این جنبش بیش از هر زمان دیگر نشان می دهد رهبران غربی تنها کسانی هستند که خواستار آزادی بیان هستند. این ادعایی پوسیده و بی معنی است که وی به آن اعتقاد نداشت. این بیشتر یک سلاح سلطه بوده است. البته ، کسانی که به دنبال آزادی در جهان هستند می دانند که این موج نفرت و دشمنی برخی از رهبران فاسد غربی با اسلام ریشه در اندیشه های عادلانه و سلطه گر این دین دارد؛ با وجود خفقان و تحریم اخبار ، افکاری که مانند بوی باد و آزادی دوست داشتنی و مسلط باز می شوند ، نفس انسان مسلط را با رایحه آزادی و برابری پر می کنند.

امروز فرانسه به دلیل وجود سیستم جدید برده داری یا سرمایه داری منحط غربی ، قادر به پاسخگویی به تقاضای عدالت مردمش از ماه ها پیش در جنبش جلیقه زردها بوده است. حوزه سیاسی جهان است.

برخورد مضحک با دین پیامبر اکرم خاتمی و ایجاد تفرقه و تفرقه بین ادیان الهی ، کشوری که همیشه ادعای آزادی بیان داشته و خود را مهد خود می داند ، تناقضی است که با عقل سلیم درک نمی شود. حماقت و ناآگاهی برای همه غم و اندوه و تعجب است.

اعضای شورای نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی این رفتار غیراخلاقی روزنامه فرانسوی و عمل شرم آور توهین به رئیس جمهور فرانسه را محکوم کردند ، رهبران متحجر نظام سلطه را خطاب قرار داده و تأکید کردند که جهان اسلام هرگز صدای حقیقت را با وحدت قبول نخواهد کرد. خواست عدالت باید توسط رهبران فاسد غربی خاموش و فراموش شود.

تردیدی نیست که جهان اسلام در مسیر روشن و متعالی دین و آموزه های ارزشمند حضرت محمد مصطفی (ص) گام قویتر و منسجم تری نسبت به گذشته برداشته است و اقدامات رئیس جمهور فرانسه و دیگر رهبران فاسد فقط موجب تحقیر عاملان آن خواهد شد. .