اقتصادی

آخرین وضعیت کارگران و حواشی اخیر نیشکر هفت‌تپه

خبر فوری / خوزستان مدیرکل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان آخرین وضعیت حاشیه نهایی شرکت نیشکر هفت تپه و کارکنان آن را تشریح کرد.

ارسلان غمگین در مورد آخرین مشکلات و حاشیه های شرکت نیشکر هفت تپه به خبرنگاران توضیح داد: به دلیل اهمیت موضوع هفت تپه و پرهیز از بدرفتاری با دشمنان و مخالفان ، بلافاصله مسئولان استانی برای بررسی موضوع حاضر شدند.

به گزارش خبر فوری ، مسائل مربوط به کار باید به صورت قانونی و به دور از بحث بررسی شود و افزود: مزایا به طور کامل پرداخت شد.

مدیرکل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار داشت: مدیریت شرکت ورود کارمندان به نامه را تا تعیین وضعیت کارگران ممنوع کرده است و اداره کار شوش قطعاً آماده رسیدگی به شکایات کارگران در اسرع وقت است.

غمگین افزود: به طور کلی ، نظر دولت ، به ویژه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، حفظ اشتغال ، حفظ و پیشبرد تولید و انطباق با قانون برای همه اعم از کارفرمایان و کارگران است. اصول همه ، نظم و رفتار سازمانی برای پیگیری روند تولید در هر کارخانه یا شرکت بسیار مهم و اساسی است.

وی با اشاره به اظهارات برخی اعضای هیئت مشورتی اسلامی در مورد وقایع اخیر شرکت نیشکر هفت تپه ، اظهار داشت: امنیت یک شرکت تا ما ناخواسته به دشمنان خود غذا ندهیم.

انتهای پیام